Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. februar 2001 - 11:30 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

\"Orv, det for snydere\" .. kom nu der er \"snydetime for dig\" ;o)

Jeg tror der må være DM i snyd på Eksperten.dk igen :-(

Det ser ud til at sweetone & niceguy har lidt \"til fælles\" ;-)

http://www.eksperten.dk/spm/49056
http://www.eksperten.dk/spm/49055

niceguy er oprettet for 10 dage siden; sweetone i dag.

Intet suspektivt i det, men det der fangede var at de to nævnte spm.\'s her lugter lidt langtvæk af pointoverføring /snyd.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. februar 2001 - 11:33 #1
\"niceguy\" ku\' godt lyde som om vores \"kære\" ven \"Mr. Niceguy\" er tilbage .. hmm ..
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
10. februar 2001 - 11:34 #2
ja, det er han vist osse :)
Avatar billede niceguy Nybegynder
10. februar 2001 - 11:36 #3
Halloo.. Jeg er ikke Mr . Niceguy.. jeg kender ham slet ikke.. Jeg er næsten ny her på eksperten.dk.. Og måske er det bare helt tilfældigt at jeg svarer på hans spørgsmål??
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. februar 2001 - 11:37 #4
niceguy:> på _hans_ spørgsmål ?
Avatar billede niceguy Nybegynder
10. februar 2001 - 12:01 #5
tdaugaard -> Det var da bare helt tilfældigt, at jeg lige svarede på hans.. Jeg kunne de soucecodes i hovedet.. Jeg opdatere bare siden \"eksperten.dk\" også så jeg at der var noget som der hed \"Dato\" så svarede jeg på det spørgsmål. Også så gik jeg under \"Nyeste Spørgsmål\" og så stod der klokken.. Og så svarede jeg på det spørgsmål? Hvad er der snyd i det? Og \"sweetone\" kan da sagtens acceptere dem, hvis han nu f.eks når jeg lige har svaret, hvis han går ind i hans spørgsmål, og så klikker \"Accepter\".. Det kan jeg nu altså ikke se noget snyd i !!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. februar 2001 - 12:03 #6
niceguy:> den holder ikke ... jeg har ikke tid til at argumentere for det (jeg har noget seriøst at foretage mig ..) men vi må høre hvad admin siger på mandag ..
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
10. februar 2001 - 12:11 #7
niceguy>> se her http://www.eksperten.dk/spm/49055
Spørgsmålet bliver stillet kl 11:14:28. Du svarer på det kl 11:15:05 og får det accepteret! Det hele tager 37 SEKUNDER! Det kan slet ikke lade sig gøre med mindre der er tale om SNYD! Du er og bliver en narrehat!
Avatar billede repsac Nybegynder
10. februar 2001 - 12:11 #8
Jeg har dødet folk for mindre end snyderi ... ;o)
Det\'r sq da utroligt at folk gidder at snyde ... det er simpelthen for småligt!
Avatar billede repsac Nybegynder
10. februar 2001 - 12:14 #9
\"narrehat\" ... du har vidst set for meget \"OlsenBanden\" ... ;o)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
10. februar 2001 - 12:15 #10
nej, egentlig ikke :)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. februar 2001 - 12:15 #11
repsac:> ja, jeg fatter dem godtnok heller ikke .. men dem om det .. vi kan jo aldrig helt slippe for dem :-(
Avatar billede magnus48 Nybegynder
10. februar 2001 - 12:27 #12
HEY
ingen tager min plads, nu er der krig ;(
Avatar billede magnus48 Nybegynder
10. februar 2001 - 12:27 #13
hvorfor fanden er jeg oppe på dette tidspunkt, og hvorfor gider NOGEN snyde for 30 point?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. februar 2001 - 12:30 #14
magnus48:> det er der de RIGTIGT dumme snydere begår fejlen .. at det overfører 300 point hver gang eller noget i den retning .. men når man gør det med 30, 60 eller der omkring så \"burde\" vi ikke lægge mærke til det .. hvis ikke det var for det fæhovedes dumhed mht. spørgsmålene..
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
10. februar 2001 - 12:32 #15
tdaugaard>>korrekt :)
Avatar billede jakoba Nybegynder
10. februar 2001 - 21:17 #16
repsac >> Man KAN ikke se for mange OlsenBanden! (medmindre alså man er dum nok til at tro at den slags planer kan lykkes:).
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
11. februar 2001 - 10:22 #17
jakoba:> *GG*
Avatar billede cpt.kangaroo Nybegynder
11. februar 2001 - 12:22 #18
niceguy >> \"Det var da bare helt tilfældigt, at jeg lige svarede på hans.. Jeg kunne de soucecodes i hovedet.. \"
http://www.eksperten.dk/spm/48405 -hmmmm

og http://www.eksperten.dk/spm/48182  - hmmmm
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
11. februar 2001 - 12:34 #19
http://www.eksperten.dk/spm/48405 = 38 sekunder
http://www.eksperten.dk/spm/48182 = 43 sekunder

det kan slet ikke lade sig gøre med mindre niceguy har kendt spørgsmålets nummer inden det blev oprettet og sendt mails ud om! SNYD!
Avatar billede cpt.kangaroo Nybegynder
11. februar 2001 - 12:36 #20
Han bruger måske Counter Strikes speed hack :-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
11. februar 2001 - 12:36 #21
nemmerlig ... det er totalt snyd .. det skulle faktisk heller ikke undre mig om det var magnus(*) der stod bag ...
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
12. februar 2001 - 11:21 #22
sweetone/niceguy slettes.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. februar 2001 - 11:56 #23
Helt fint :-)