Avatar billede the.prince Nybegynder
18. april 2004 - 16:28 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Leadtek A250 LE TD

Hejsa,

Jeg har efter en installation af Windows 2000 fået problemer med mit Leadtek A250 LE TD Geforce 4 Ti 4200 64 mb.

Problemet består i, at uanset hvilket spil jeg starter lagger det voldsomt, uanset hvilken opløsning jeg kører i. Nogen der tidligere har oplevet lignende problemer?

Jeg har prøvet med flere forskellige Nvidia Driver versioner, men alle giver samme resultat...

Please hjælp mig, det driver mig til vanvid at jeg ikke kan løse det her:-)

Med venlig hilsen,

Kenneth Rasmussen
Avatar billede ird Praktikant
18. april 2004 - 16:59 #1
Slet lige den gamle og prøv denne http://www.nvidia.com/page/search.html?keywords=40.72
Avatar billede ird Praktikant
18. april 2004 - 17:00 #2
Tjek for spyware-->
http://spywarefri.dk/vaerktoj.htm#adaware
http://spywarefri.dk/vaerktoj.htm#spybot
Begge programmer hentes ned, installeres, opdateres og køres. Alt de finder skal slettes.

Onlinetjek for virus-->
http://www.pandasoftware.com/activescan/com/default.asp?language=2&Country=63&Partner=1&Ref=PR-AS-107

Tøm offline indhold-->
funktioner>internetindstillinger>slet filer> ving af i slet alt offline indhold

Hent alle windows updates(SP1)-->http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp

Test evt lige med en onlinescanner http://www.pandasoftware.com/activescan/
Avatar billede the.prince Nybegynder
18. april 2004 - 17:01 #3
Prøver jeg lige, og vender tilbage...
Avatar billede ird Praktikant
18. april 2004 - 17:02 #4
smider et svar hvis det skulle hjælpe
Avatar billede ird Praktikant
18. april 2004 - 17:03 #5
http://www.eksperten.dk/spm/490564

luk lige det ene for du må ikke have to om samme emne
Avatar billede the.prince Nybegynder
18. april 2004 - 17:36 #6
Her lukket det ene spørgsmål, undskyld jeg oprettede to, vidste ikke helt hvilken kategori der var den rigtige...

Men nu har jeg prøvet at installere Nvidia 40.72, det hjalp ikke... Nogen der måske har et program der kan teste hvor fejlen er...
Avatar billede ird Praktikant
18. april 2004 - 17:38 #7
har du prøvet det jeg skriver??
Har du alle windows updates?
Avatar billede the.prince Nybegynder
18. april 2004 - 17:41 #8
Jeps, har prøvet alt sammen, inkl. windows update, der har jeg alt... Kan det tænkes at problemet ikke er Grafikkort?
Avatar billede ird Praktikant
18. april 2004 - 17:49 #9
prøv at indsætte denne sti under start>kør
SFC /scannow og tryk enter.

Husk mellemrum mellem C og / og hav din xp cd i drevet mens
Avatar billede the.prince Nybegynder
18. april 2004 - 18:22 #10
Det hjalp heller ikke... Ved ikke om det er pga. driverne, men det virker som om det er endnu værre nu...
Avatar billede ird Praktikant
18. april 2004 - 18:25 #11
hm hm hm jeg bøffer nu det er jo win 2000 du sidder på
Avatar billede ird Praktikant
18. april 2004 - 18:26 #12
prøv at afinstallere grafikkortet og genstart, Installere så driveren
Avatar billede the.prince Nybegynder
18. april 2004 - 18:27 #13
Okay, men hvilken driver vil du have på?
Avatar billede ird Praktikant
18. april 2004 - 18:28 #14
Avatar billede the.prince Nybegynder
18. april 2004 - 19:00 #15
Okay, det er gjort... Det hjalp en del, men det kører stadig dårligere end det gjorde før installationen af Win 2k...
Avatar billede ird Praktikant
18. april 2004 - 19:22 #16
Har du mange programmer kørende i din jobliste?
Avatar billede the.prince Nybegynder
18. april 2004 - 19:27 #17
Jeg har på nuværende tidspunkt 37 processer kørende...
Avatar billede ird Praktikant
18. april 2004 - 19:35 #18
kender du dem alle?
Avatar billede the.prince Nybegynder
18. april 2004 - 19:50 #19
Ja, lige umiddelbart er der ikke noget ukendt... Det burde der vel heller ikke være efter både Virus og spyware scanninger....
Avatar billede ird Praktikant
18. april 2004 - 19:52 #20
Nope men du kunne have programmer som åd af din kraft
Avatar billede ird Praktikant
18. april 2004 - 19:53 #21
http://answersthatwork.com/Tasklist_pages/tasklist.htm

du kan tjekke alle programmerne her og se hvad de står for.
Avatar billede the.prince Nybegynder
18. april 2004 - 19:54 #22
Det gør jeg lige...
Avatar billede ird Praktikant
18. april 2004 - 19:55 #23
Fin fin :)
Avatar billede ird Praktikant
18. april 2004 - 19:56 #24
Håber en hjælper dig helt færdig her for jeg må smutter da jeh fik gæster :)
Stopper med at hjælpe på eksperten, så håber lige en anden tager over her :)

God vind med problemet

//Ird
Avatar billede the.prince Nybegynder
18. april 2004 - 20:03 #25
Jeg takker for hjælpen indtil videre, fandt ikke ud af noget på den side... Desværre...
Avatar billede ird Praktikant
18. april 2004 - 20:05 #26
hvordan kan du gå alle de programmer gennem så hurtigt?
Avatar billede the.prince Nybegynder
18. april 2004 - 20:35 #27
Mange af dem kendte jeg jo i forvejen... Dem var der ingen grund til at finde ud af hvad gjorde...
Avatar billede neophyte Nybegynder
18. april 2004 - 22:46 #28
Jeg mener at Windows 2000 ikke er så god til spil, der skal du måske have fat i XP.
Avatar billede the.prince Nybegynder
18. april 2004 - 23:37 #29
Ja, det er vist rigtigt, men problemet var, at da jeg forsøgte at installere Win XP fik jeg en blå skærm, så jeg opgav og installerede 2000, men det kan være jeg må igang med en opdatering....