Avatar billede pfp Nybegynder
10. februar 2001 - 11:23 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Brugersystem

Hejsa

Er der nogen der har et brugersystem liggende/vil lave det eller har til et? Systemet skal styres via en Access database og hver bruger skal redirectes til forskellige sider. System skal også indeholde Logud-funktion.

Da jeg har prøvet en del forskellige som jeg ikke kunne bruge, vil jeg helst se en demo i aktion før pointene gives.

/Peter F. Poulsen
Avatar billede moskjaer Nybegynder
10. februar 2001 - 11:30 #1
Jeg går ud fra, at du har set dem der kan downloades fra http://www.activeserverpages.dk/ og http://www.netcoders.dk/?
Avatar billede niceguy Nybegynder
10. februar 2001 - 11:32 #2
Her kan du se en demo, http://www.x-plorer.dk/HTML/BrugerSys/index.php3 .. Sådan et kan jeg også lave.. Du skal bare give mig pointsene først, så laver jeg det med det samme..
Avatar billede pfp Nybegynder
10. februar 2001 - 11:34 #3
>>niceguy

Det skal være i ASP og man skal ikke selv kunne oprette sig som bruger.

/Peter F. Poulsen
Avatar billede niceguy Nybegynder
10. februar 2001 - 11:37 #4
pfp -> Det er også i asp.. Oki.. Så gør jeg sådan så man ikke kan oprette sig som bruger :o)
Avatar billede pfp Nybegynder
10. februar 2001 - 11:40 #5
>> niceguy

Det jeg så var vel i PHP? Husk at hver bruger skal sendes til forskellige sider og man skal kunne logge ud.
Avatar billede pfp Nybegynder
10. februar 2001 - 11:42 #6
>> moskjaer

Ja jeg har set dem på Netcoders og ActiveServerPages.dk, men ellers tak for din hurtige respons

/Peter F. Poulsen
Avatar billede moskjaer Nybegynder
10. februar 2001 - 11:44 #7
Kig eventuelt også på http://www.codelink.dk/ - eller det har du måske også allerede? :)
Avatar billede pfp Nybegynder
10. februar 2001 - 16:57 #8
>>niceguy

Hvornår regner du med at have noget færdigt?
Avatar billede mouzey Nybegynder
23. marts 2001 - 17:51 #9
pfp > Han kan ikke lave det færdigt, da han er blevet slettet !
Avatar billede pfp Nybegynder
24. marts 2001 - 00:21 #10
ah pis, og han havde fået pointene, den spasser...