Avatar billede funk-food Nybegynder
18. april 2004 - 12:53 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Driver til grafikkort

Hej

Jeg har lige geninstalleret min windows xp og nu kan jeg ikke spille nogle af mine spil pga. der intet grafik driver er hvordan skaffer jeg den og hvilken skal jeg bruge ??

Hilsen Johnny

PS: s.u. hurtigt da jeg skal bruge det hurtigst mugligt...
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2004 - 12:55 #1
Brug Aida32 til at finde kortet med, den vil også give dig et link til driveren.
http://www.aida32.hu/aida32.php
Avatar billede funk-food Nybegynder
18. april 2004 - 13:10 #2
Aisa32 fandt mit grafik kort men jeg kan ikke lige se hvordan jeg får den til at give mig det link til driveren mit grafik kort er: Intel Extreme Grapihics.

Hilsen johnny
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2004 - 13:13 #3
Er der ikke et link ved siden af som du kan klikke på?
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2004 - 13:15 #4
Giver den ikke flere oplysninger om kortet?
Avatar billede hcma Novice
18. april 2004 - 13:17 #5
der plejer at være et link forneden hvor der henvises til producentens hjemmeside samt driverupdate
Avatar billede funk-food Nybegynder
18. april 2004 - 13:27 #6
Du kan se et billed på http://213.150.61.68/Unavngivet.bmp håber det kan hjælpe dig med at hjælpe mig vidre...
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2004 - 13:29 #7
Prøv lige at gå under PC og vælg opsummering og se om der ikke skulle være et link der istedet.
Avatar billede fromsej Praktikant
18. april 2004 - 13:34 #8
Har du tjekket på CDén til dit bundkort at der ikke ligger drivere på den du ikke har installeret?
Avatar billede jenscarlo Juniormester
18. april 2004 - 20:08 #9
Du bruger Aida forkert klik på navnet Aida32 øverst til højre så får du en masse ikoner højreklik på grafikkort peg på øverste linje og vælg HTML så får du et link til grafikkortet
Avatar billede jenscarlo Juniormester
18. april 2004 - 20:16 #10
Navnet Aida32 øverst til venstre
Avatar billede funk-food Nybegynder
19. april 2004 - 14:13 #11
Jeg har fundet ud af det og jeg fandt en driver undskyld at jeg var lidt dum men var stresset. Den driver jeg hentede var også til lydkortet og aida32 siger også at der er en driver til lydkortet men ingen lyd og intet højtaler ikon ved uret :( men har lavet et nyt spg. til det.

Hilsen Johnny
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2004 - 15:03 #12
Ellers find dine lydindstillinger i kontrolpanelet, der kan du klikke af at ikonet skal vises i taskbaren og så kan du se om den er deaktiveret.
Jeg takker for point :-)
Avatar billede funk-food Nybegynder
20. april 2004 - 07:24 #13
Det prøvede jeg så men man kan ikke klikke der de er ikke enabled :(

Hilsen Johnny
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2004 - 20:49 #14
Prøv at kigge under system og se om der er udråbsteg eller rødt kryds ud for noget hardware.