Avatar billede ketchup Nybegynder
18. april 2004 - 09:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

10060 - Connection timeout

Jeg har et problem, som jeg håber at der er en af jer som har et svar på.

Jeg er igang med at lave et program i J2EE, og det skal jeg så forbind med en oracle database over VPN. Jeg kan godt forbinde til ISA severen, og se hvad der er på databasn. Men når jeg så køre mit program, og skal bruge data'en, kommer IE med denne fejl "10060 - Connection timeout".

Jeg ved godt at det har nået at gør med at det tager for lang tid, at tilgå data'en og derfor laver den en timeout. Har prøvet at søge på google, efter en løsning , men det jeg finder har ikke løst mit problem. Men håber så der er en af jer der har et svar....

MVH.
Ketchup
Avatar billede ketchup Nybegynder
19. april 2004 - 12:10 #1
Er der ikke en der har en løsning ?
Avatar billede ketchup Nybegynder
23. april 2004 - 15:54 #2
Nu lukker jeg :-(