Avatar billede mmp00mmp Nybegynder
18. april 2004 - 05:46 Der er 6 kommentarer

Scandisk fra.

Kan man slå scandisken fra i Win XP???
Avatar billede resten Nybegynder
18. april 2004 - 05:48 #1
Hvad mener du mere præsist ?
Avatar billede mmp00mmp Nybegynder
18. april 2004 - 05:55 #2
Når min computer crasher så vil den køre en scandisk næste gang jeg tænder computeren. Men den tager lang tid. Så jeg tænkte på om man kunne slå den fra da den aligevel aldrig finder nogle fejl.
Avatar billede resten Nybegynder
18. april 2004 - 05:59 #3
Er det så ikke nemmer at finde årsagen til hvorfor den crasher ?

Men ellers kan du jo trykke på en tast for at anuler "scandisken" under opstart mener jeg.
Avatar billede riversen Nybegynder
18. april 2004 - 07:35 #4
brug NTFS istedet for FAT32...
Avatar billede cp1 Nybegynder
18. april 2004 - 08:58 #5
det kan man godt,men ka ikke anbefales... it's up to you ;)
http://www.winguides.com/registry/display.php/907/
Avatar billede agazoth Nybegynder
18. april 2004 - 14:10 #6
Jeg har haft samme problem. Det var 2 diske der drillede. Den første var så svært fragmenteret, at Windows Defrag ikke kunne klare jobbet (Microsoft anbefaler selv at bruge et 3. parts program). Jeg forsøgte mig med O&O Defrag (http://www.oo-software.com/en/download/index.shtml) og det klarede det ene problem. Efterfølgende kørte jeg en fejlsøgning på det andet drev inde fra Windows og efterfølgende forsvandt problemet.