Avatar billede plazm Nybegynder
17. april 2004 - 20:17 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

MX500 "lagger" under spil

Hej
Jeg har en MX500 som virker godt nok under windows xp.
Men når jeg begynde at spille det populære Counter-Strike så holder den ligesom en "pause" mens jeg spiller hvor jeg ikke kan rykke med den.
Jeg har nyeste driver og prøvet at formatere et par gange (dog ikk pga dette ;) ) men det har ikke hjulpet.
Har prøvet at lukke diverse programmer mens jeg har spillet uden nogen mærkelig forskel... nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede spt Nybegynder
17. april 2004 - 20:19 #1
det er nok ikke din mus, hvis du har skiftet fra en ps2 mus til en ps2, kan det være derfor da usb kræver mere cpu kraft, og hvis din pc er lidt sløv er det intet under.
Avatar billede spt Nybegynder
17. april 2004 - 20:21 #2
hvis din pc er kraftig nok så gå ind i start-kør og skriv msconfig og tryk enter, se om der starter neget være snavs elelr alt der startes med computeren er ordentligt, hvis du ikker er så trænet i den type applikationer, så find en ven eller en anden til at kigge på det for dig.
Avatar billede plazm Nybegynder
17. april 2004 - 20:26 #3
jeg har altid haft min MX500 men det er noget den er begyndt på her den seneste måned.
Min comp kan sagtens klare det (P4 2,4 ghz, 512 mb ram, Gforce 4) og jeg har ikk noget "snavs" aKa spyware som du spørger efter.
Avatar billede spt Nybegynder
17. april 2004 - 20:27 #4
k, det kan også ske hvis din cpu har det for varmt, har jeg selv prøvet den gang man var sej hvis man havde en amd k6-2
Avatar billede plazm Nybegynder
17. april 2004 - 21:05 #5
den er ikk for varm :) den er kun 40 grader.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. april 2004 - 21:34 #6
"det er nok ikke din mus, hvis du har skiftet fra en ps2 mus til en ps2, kan det være derfor da usb kræver mere cpu kraft," ja den sætning giver da mening...*GG*
Avatar billede plazm Nybegynder
17. april 2004 - 21:48 #7
ja, men valgte at over se det ;)
Avatar billede neophyte Nybegynder
17. april 2004 - 22:48 #8
Har selv musen, men har aldrig oplevet det problem. Det kan godt være spillet der har et problem med din hardware eller omvend.
Det er ellers en pisse god mus. Prøv at fyre en ps2 adapter på den og se om det hjælper. Der er nogle computere der ikke er så glade for USB mus, f.eks ikke min brors, den virker ikke med USB, han kører med ps2 adapter. Og jeg mener sådan en fulgte med din mus.
Avatar billede plazm Nybegynder
21. juni 2004 - 15:13 #9
jeg har formateret og det er stadig et problem, så skifter snart hardwaret ;) derind blandt også til en mx510