Avatar billede klausens Nybegynder
17. april 2004 - 15:37 Der er 7 kommentarer

Åbne .img?

Jeg er stødt på en film, som ender med .img - MediaPlayer kan ikke læse den... Såå? Hvilket program skal jeg bruge??
Avatar billede double-g Juniormester
17. april 2004 - 15:49 #1
Avatar billede klausens Nybegynder
17. april 2004 - 16:04 #2
Nero Burning Rom siger at det er et ukendt fil format, det samme ved Daemon Tools... Hvad ka'jeg ellers gøre??
Avatar billede ullesan Nybegynder
17. april 2004 - 16:07 #3
daemon tools kan sagtens åbne img filer... dog er denne ikke listet over de filer som der står

Men ved at vælge "vis alle filer", kan du markere dit img fil og åbne det
Avatar billede klausens Nybegynder
17. april 2004 - 18:43 #4
Daemon tools siger: "Unable to mount image - Invalid Image file"
Avatar billede double-g Juniormester
17. april 2004 - 18:47 #5
Så er din *.img fil defekt eller også er det slet ikke en *.img fil, men f.eks en *.zip eller en *.avi fil der er omdøbt
Avatar billede strych9 Praktikant
18. april 2004 - 02:47 #6
double-g's svar er sådan set korrekt nok, men hvis det ikke er en img fil så kan du muligvis bruge det open source util der hedder File til at finde ud af hvad det så er.

"File" kan fåes i en Win32 port her: http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=23617

Og hvis du bruger det så lad være med at hyle over at det er et kommando linje værktøj.. Det er gratis :P
Avatar billede masteryeti Nybegynder
18. april 2004 - 13:34 #7
Forsøg evt bare at rename filen fra .img til .iso .... et har jeg forsøgt, og bagefter ville daemon tools åbne den.