Avatar billede cholm Nybegynder
16. april 2004 - 20:27 Der er 5 kommentarer

DVD Shrink og DTS

Jeg bruger DVD Shrink 3.1 og CopyToDVD til at lave backup af mine DVD´ere. Imidlertid har jeg problemer med, at den ikke vil afspille DTS-lydsporet på backuppen, selvom jeg har valgt at medtage dette lydspor.

What to do ?

/cholm
Avatar billede norbert Nybegynder
16. april 2004 - 20:29 #1
Husker du at sætte den til at afspille lydsporet på din DVD-afspiller? Har gjort det mange gange selv, og det virker hver gang.
Norbert :-)
Avatar billede cholm Nybegynder
16. april 2004 - 20:48 #2
Ja, det er jo lidt af en klassiker, men det har jeg kontrolleret :-)

/cholm
Avatar billede norbert Nybegynder
16. april 2004 - 21:12 #3
Så ved jeg ikke rigtig hvorfor. Jeg har ikke været ude for det problem. Det har virket perfekt hos mig. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig :-('
Norbert :-)
Avatar billede skejby Nybegynder
16. april 2004 - 21:50 #4
det kan være 2 ting:¨
1: prøv et andet brænde program... har virket for mig
2: det kan være din dvd afspiller ikke kan afspille dts når det er kopieret... er set(hørt) før...
Avatar billede bleze Nybegynder
18. april 2004 - 00:36 #5
Jeg mener ikke dvd shrink komprimerer lyden. Det ville være dumt hvis den gjorde. Lyden fylder så lidt på en dvd og hvis man komprimerer den kommer den til at lyde af h til (jeg har prøvet det manuelt engang)