Avatar billede nvhit Nybegynder
09. februar 2001 - 21:08 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Bedste mus?

Jeg har en mus, men jeg er træt af at den hele tiden skal renses og så bliver den alligevel aldrig som ny igen. Nogle gange skal den løftes lidt før den vil \"rulle \" til højre eller venstre.

Hvad kan jeg gøre - købe en ny? Hvilken? En optisk mus skal vel aldrig renses? Vil en optisk mus bare altid virke - er der nogle problemer ved en optisk mus, eller er den på alle områder bedre end en alm. mus?
Avatar billede magnus48 Nybegynder
09. februar 2001 - 21:12 #1
jeg har en optik. mus og jeg må sige at de er MEGET bedre, man skal ikke rense og den køre glat, mindre modstand, mere prøcis du kender godt at kugle mus køre ligsom i hak, så hvis man sidder og zommer bevæger den sig meget hakket, den ser også bare sejere ud, da den er gennemsigtigt, god ti lat imponere venner :)
Avatar billede repsac Nybegynder
09. februar 2001 - 21:14 #2
Men man kan da ikke få en optisk mus som samtidig er trådløs vel ???
Avatar billede magnus48 Nybegynder
09. februar 2001 - 21:15 #3
nej
Avatar billede magnus48 Nybegynder
09. februar 2001 - 21:16 #4
en optik mus bruger 560% mere strøm så der ville være til 12 timers intensivt spil i et par batterier

den lyser hele tiden i bunden, man kan ikke se det
og den skal bruge til kamera osv.
Avatar billede repsac Nybegynder
09. februar 2001 - 21:16 #5
Jeg har nemlig kigget lidt efter det, men det kan altså ikke lade sig gøre at finde noget synes jeg ...
Avatar billede repsac Nybegynder
09. februar 2001 - 21:17 #6
Det kan jeg godt se, men er den optiske så at foretrække i forhold til den trådløse?
Hvilken er der mindst modstand i?
Avatar billede repsac Nybegynder
09. februar 2001 - 21:19 #7
Hey er det bare mig eller er eksperten.dk\'s tid ikke ca. 6 min. bagud?
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
09. februar 2001 - 21:37 #8
IntelliMouse Explorer er en god mus, den er laserstyret,så den skal ALDRIG renses :-)
Avatar billede bantz Nybegynder
09. februar 2001 - 21:42 #9
Det må være en CLAW.....
Jeg mener har i set den. ?
Den er da for sindsyg....
Avatar billede hotpop Novice
09. februar 2001 - 22:07 #10
en claw??? Hvad f..... er en claw?
Avatar billede nvhit Nybegynder
09. februar 2001 - 23:37 #11
Intellimouse Expl. hvad koster den og hvad yntes i andre - er det den fedeste?
Avatar billede repsac Nybegynder
10. februar 2001 - 12:01 #12
Det\'r sq da ligegyldigt for \"fed\" den er ... Den skal passe til dig, og du skal synes den er god ...
Avatar billede jeanet Nybegynder
10. februar 2001 - 12:53 #13
Jeg foretrækker min Logitech MouseMan Wheel.
Den koster vist 499 i Fona.
Avatar billede jeanet Nybegynder
10. februar 2001 - 12:54 #14
Også en lasermus.
Avatar billede hotpop Novice
10. februar 2001 - 20:43 #15
Logitech Mouseman Wheel oz her!
Avatar billede nvhit Nybegynder
10. februar 2001 - 22:40 #16
fed-god... whatever!

Er der slet ingen konsensus angående hvilken mus der er den bedste?
Avatar billede jeanet Nybegynder
11. februar 2001 - 12:56 #17
Normalt får jeg ødelagt min mus i løbet af ingen tid. Og da dette ikke er sket med denne, så mener jeg selvfølgelig, at denne er den bedste.
Men det er jo smag og behag.
Avatar billede repsac Nybegynder
11. februar 2001 - 14:49 #18
Lige mine ord ... \"smag og behag\" ... ;)
Avatar billede nvhit Nybegynder
11. februar 2001 - 23:31 #19
OK, smag og behag....

Det blev jeg jo ikke meget klogere af, men .... tjaa måpske lidt.
Avatar billede nomiz Nybegynder
13. februar 2001 - 18:51 #20
lamt
Avatar billede hotpop Novice
13. februar 2001 - 20:20 #21
nomiz> jeps!
Avatar billede nvhit Nybegynder
15. februar 2001 - 00:37 #22
nomiz>helt enig!