Avatar billede Slettet bruger
16. april 2004 - 08:53 Der er 4 kommentarer

Shutdown Log

Hey
Jeg søger nogen der ved hvor man kan finde en log fil over shutdowns og logon i windows 2003. Men helst den fil hvor i den gemmer den tekst man skriver i windows 2003 inden man lukker "altså grunden til at man lukker" Den der hvor der står noget med Hardware maintance og andet osv..... Og hvis den gemmer det i event viewer vil jeg gerne vide hvor Event viewer gemmer den..... Log filen skal nemlig bruges på min hjemmeside så folk kan se hvornår jeg har lukket ned.... Og hvis sådan en fil ikke findes søger jeg en der kan programmere et logon script der generere en sådan fil...... På Forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2004 - 09:59 #1
Please Svar nu på mit spørgsmål he he :D
Avatar billede clausjj Nybegynder
20. april 2004 - 11:18 #2
Shutdown event tracker information bliver ganske rigtigt gemt i event loggen. Du skal kigge i System loggen. Hvis du filtrerer på Source=USER32 og eventid 1074, 1075 og 1076, så får du informationerne fra Shutdown event tracker.
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2005 - 21:09 #3
Ja problemet er bare at jeg skal ha lavet en expotering af de events til en txt fil som skal automatisk expotere hver dag kl feks. 20.00 med alle shutdown logs som jeg skal bruge på en hjemmeside med server status........
Avatar billede clausjj Nybegynder
28. marts 2005 - 22:22 #4
Der findes et program i IIS Resource Kit'et, som hedder LogParser. Det kan man også bruge til at søge i Event Logs. Det kan du lægge ind i en .bat fil, som du kan schedulere til at køre kl. 20.00.