Avatar billede gizmo_dk2001 Nybegynder
09. februar 2001 - 19:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

simpelt uploader script

Er der nogen der har et simpelt uploader script. Det skal bruges til meget små billeder. Hvis nu filen højest må være 2 Kb.
Den skulle helst automatisk ligge det ind i en mappe.
Ps. det skal være uden MysSQL database
Avatar billede lojmann Nybegynder
09. februar 2001 - 19:56 #1
Avatar billede gizmo_dk2001 Nybegynder
09. februar 2001 - 20:21 #2
Jeg fandt et uploader script på www.phpuniverset.dk

det virker perfekt efter hensigten.

og til løjmann. Du regner da ikke med at jeg vil give dig 20 points for et link? desuden kender jeg siden i forvejen.

hilsen GiZMo
Avatar billede parazite Nybegynder
09. februar 2001 - 20:29 #3
gizmo : No offence, men 20 point er ca. prisen for et link. Ønsker du source code, så skal du op i 60 - 100 point... alt afhængig af projektets størrelse.
Avatar billede lojmann Nybegynder
09. februar 2001 - 20:30 #4
gizmo -> Jeg er ikke her for point, men for at hjælpe... Men fair nok, så skal jeg da nok undlade at hjælpe dig mere
Avatar billede gizmo_dk2001 Nybegynder
09. februar 2001 - 20:40 #5
--> prazite, ja, jeg ville sq´ have givet 100 hvis jeg havde points nok, men det har jeg ikke desværre. Det var mine sidste 20 points :((

--> løjman, ok, det var måske lige at stramme bamsen. sorry.....

hilsen GiZmo