Avatar billede polle987 Nybegynder
15. april 2004 - 22:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ringetone (MIDI)

HeY.. Jeg ville høre om der er nogen der kunne finde Kraftwerk - Tour de France eller Team easy on's slagsang på midi tone da jeg gerne vil havde den til min mobil!

Ved ikk om det er ulovligt at spørge efter det? Men hvis det er lukker jeg dette spm. med det samme!

Håber at der er nogen der kan hjælpe!
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. april 2004 - 22:28 #1
Avatar billede d.e Nybegynder
15. april 2004 - 22:30 #2
http://www.ring-tones--portal.com/free-phone-ring-tones.php

kraftwerk kan findes her til GRATIS download praler de med!!!!
Avatar billede polle987 Nybegynder
15. april 2004 - 22:37 #3
oki.. ikke helt det jeg leder efter! ska have den som MIDI fil!
Avatar billede d.e Nybegynder
19. april 2004 - 21:37 #4