Avatar billede aftenskaffe Nybegynder
15. april 2004 - 20:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

bluetooth mellem nokia 6230 og hp 2210 pda

bluetooth mellem nokia 6230 og hp 2210 pda  60 point fra aftenskaffe

X Hej, jeg har prøvet at parre min nokia med min pda, de kan godt finde hinanden, men så spørger tlf først efter en kode, og derefter pda én. jeg er ikke sikker på hva for nogle koder jeg skal bruge, har prøvet alt muligt, både at skrive 0000 og 1234 og indtaste pda éns kode på tlf og indtaste ´flf pinkode på pdaén. hjæææælp
Avatar billede wannadoo Nybegynder
15. april 2004 - 20:27 #1
Når jeg oprettede en bluetooth-forbindelse mellem min computer og min Nokia 3650, bad den om en kode. Koden jeg skulle indtaste var valgfri, men skulle være den samme på både computeren, og mobilen.

Jeg kunne forstille mig, at det er det samme i dit tilfælde.
Avatar billede aftenskaffe Nybegynder
15. april 2004 - 20:30 #2
hm det har jeg også prøvet. hvordan lavede du forbindelse, tog du partner with a cell phone, eller explore a bluetooth device
Avatar billede wannadoo Nybegynder
15. april 2004 - 20:37 #3
Hmm.. Det kan jeg ikke rigtig huske.. Men jeg kan huske, at når jeg sendte et billede eller lign fra telefonen, kunne jeg dette uden problemer. Men da jeg skulle sende noget fra computeren, krævede computeren og telefonen en "fælles" kode.

Men jeg mener at jeg, højreklikkede på den fil på min computer, som jeg ville overføre, og "send til" min telefon. Men dette hjælper jo ikke dig, når du bruger en pda.

Men kan det heller ikke lade sig gøre, hvis du bruger "Explore a bluetooth device"?
Avatar billede aftenskaffe Nybegynder
15. april 2004 - 20:44 #4
jo den finder også tlf, skidt med det jeg prøver. tak
Avatar billede wannadoo Nybegynder
15. april 2004 - 21:04 #5
Ja gør det, så må vi tage den dér fra :)
Avatar billede aftenskaffe Nybegynder
24. april 2004 - 21:09 #6
tak
Avatar billede pzycho Nybegynder
26. april 2004 - 21:51 #7
Her tales om emnet..
http://www.mobildebat.dk/viewtopic.php?t=29588

Her er løsningen, i form af en patch som skal installeres på din iPAQ
http://www.pc-counselor.com/h221x.htm#bt6820_6230

Tag dig ikke af de nokia modelnumre der tales om, det er blot de amerikanske numre..