Avatar billede semot Nybegynder
15. april 2004 - 19:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

så skal jeg svar og ha hjælp igen

hej jeg vil god lige sende en mail til en men jeg kan ikke skrive på eng. så jeg skal lige håger om der er en som kan hjælpe mig, er der det ?
jeg er ordblind såå jeg håber i kan læse hvad jeg menger :)
_________________________________________________________________

Hej søde

jeg blev så glad da jeg så at du ville komme til Danmark i maj og jeg sage det til mig mor søster og alle jeg har mødt i dag, det ville bare ha været så dejligt at se dig igen.
men så her i aften da vi snakke sammen og du sage at alt var solgt ud og at der ikke var nogle muligheder for at du kunde komme bleve jeg ked af det snøft snøft...

men jeg er sikker på at vi så finder ud af noget andet jaa det kan jo være vi skulle mødes i spanien igen :)
eller jeg kan prøve at lede efter en bilidt fra rusland til Danmark det kan jo være jeg kan finde en her
men nu må vi se.

Det var dejligt at høger din stemme igen også selv om der ikke var så god forbindelse og at du faldt ud nogle gange :)
hvordan går det i Rusland er det blevet et godt vejer ? her i Danmark er det blevet rigtigt dejligt vejer jaa det er neste 20 grader og solen skinder, det er dejligt det er ved at blive sommer men det ville nu være dejligt vis vi kunne se bare en gang det er ikke fordi jeg har glemt hvor sød og dejlig du ser ud men jeg savner dig bare så meget at det gør helt undt i min mave............ Jeg savner dig :)

jeg skal på abejdet i morgen så har jeg to dage fri så kan det være jeg kan få tid til at sende nogle billider af mig og nogle af min familie så du kan se hvordan jeg har det her :)
jeg vil også meget gerne ha nogle fleger af dig hvor mange har du fra da vi var i spanien ?
nå jeg skal til at lave noget mad jaa min mor er ikke hjemme og jeg er sulten såå kan du ha det godt jeg savner dig meget og drømmer om dig hele tiden også når jeg er på mit abejdet

    1000 Kys og nogle meget varme tanker Din Kim
Avatar billede bearhugx Nybegynder
15. april 2004 - 21:32 #1
*er igang*
Avatar billede bearhugx Nybegynder
15. april 2004 - 21:48 #2
*færdig*

Hi Sweety

I was so exited to see that you wanted to come to Denmark in May, and I told my mother and sister and everyone I've met today.
It would have been so nice to see you again, but tonight, when we sopke and you told me that all fares was sold out, and there was no possibilitetes for you to come, I was sad *sniffle sniffle*

I'm sure, though, that we'll figure out something - perhaps we should meet in Spain again :-) Or I could try to find a ticket from Russia to Denmark - Mabye I'll find one here in Denmark - but let's see..

It was nice to hear your voice again in spite of the bad connection and you dropping out a couple of times :-)
How is everything in Russia - Have you got nice weather? In Denmark the weather is really nice - almost 20 C and the sun is shining. It is nice to see that summer is comming - but it would be even nicer just to see you once more - not because i've forgotten how sweet and lovely you look, but just because I miss you so deeply, my tummy hurts.......  I miss you! :-)

I'm off for work tomorrow and then I have two days off - then, perhaps, I'll find the time to send you some pictures of me and my family so you can see how my life is here.
I would also very much like to have som more pictures of you. How many pictures do you have from when we were in Spain ?
Well... I have to prepare something to eat, my mother isn't at home and I'm starving... Take care - I miss you deeply and dream about you all the time - even at work!

  10000 kisses and warm thoughts - Your Kim
Avatar billede klojs Nybegynder
15. april 2004 - 23:17 #3
Hallo nu ikke overdrive......han sender altså kun 1000 kys - ikke 10000 :-))

Kunne ikke lige nære mig med den *SSSSS*
Avatar billede semot Nybegynder
19. april 2004 - 21:03 #4
jaa men det er helt okayy du skal lige svar ik
Avatar billede bearhugx Nybegynder
19. april 2004 - 23:59 #5
^svar^