Avatar billede thomze Nybegynder
15. april 2004 - 18:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Billedbeskeder med T610

Hejsa, jeg prøver på at sende billedbeskeder til en fra min T610, jeg har TDC Mixit, og har oprettet mig til mms. Men når jeg vil sende står den godtnok og kører, som om den skal sende, men ender med en kommunikation fejl. Nogle der kender det?
Avatar billede thomze Nybegynder
15. april 2004 - 18:18 #1
har ikke GPRS, men burde også kunne sende en billedbesked uden..
Avatar billede d.e Nybegynder
15. april 2004 - 22:32 #2
min gjorde det samme (har selv t610)
ring til tdc og få dem til at sende dig en opsætning til den.....igen
Avatar billede d.e Nybegynder
19. april 2004 - 21:33 #4
Vil lige sige igen at du sansynligvis SKAL ringe til TDC for at få det til at virke....Tager 2 min. så har du opsætning...Har prøvet linket ovenover men det hjalp ikke på fejl meddelelsen