Avatar billede bloody-123 Nybegynder
15. april 2004 - 15:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Modemet logger hele tiden af:(

hej..

jeg har en 256 forbindelse hos tdc,og min forbindelse lukker hele tiden ned næsten og det er pisse irrterende...men ved ikk hva jeg ska gøre og TDC har lovet og sende nogen ud for at kigge på det men der er ikk sket noget, min far ringer i dag 15-04-04 for og snakke med dem om hv der er galt...men hvis nogen kan hjælpe så takker jeg meget med 200 point?:D HJÆLP!!!
Avatar billede bloody-123 Nybegynder
15. april 2004 - 15:35 #1
min mail er hejmeddig2003@hotmail.com
Avatar billede computerpeter Nybegynder
15. april 2004 - 15:53 #2
Først og fremmest ville jeg tjekke om alle stik er i og om programmerne virker. Hvis ikke det så send mig en mail på
PBF@mail.com og sig hvad der er i vejen...
Avatar billede mr-xmas Nybegynder
23. november 2004 - 22:30 #3
Hm prøv at tage alt fra og sæt det til igen lad den hente data fra huset. så sæt router til hvis du har det så skal den stå i 2min så sæt computer til. det hjalp ved mig...