Avatar billede computerpeter Nybegynder
15. april 2004 - 15:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvad synes i om min nye hjemmeside

Endelig har jeg lavet siden
www.home-maker.dk
jeg har forsøgt at gøre den enkel og stilren.
kommenter følgene:

1)Udseende
2)Tekst (stavefejl, formulering og grammatiske fejl)
3)HTML

giv eventuelt et forslag til en bedre hjemmeside til mig*

*den bedste får pointsne.
Avatar billede uap Nybegynder
15. april 2004 - 15:15 #1
HVorfor bliver det spørgsmål oprettet igen - blot af en anden bruger???
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2004 - 15:17 #2
Ifølge W3C kan din side slet ikke læses (hvis man følger reglerne strikst)

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.home-maker.dk
Avatar billede peet-49 Novice
15. april 2004 - 16:14 #3
Lidt tynd
Avatar billede theatoes Nybegynder
15. april 2004 - 16:32 #4
Tilfredshedsgaranti i et ord og den sidste sætning under profilen virker en anelse knudret på mig, og hvorfor ikke lade det ord man klikker på for at se profilen være det samme som overskriften på "profilsiden" det har du gjort med de andre sider!
Kan ellers meget godt lide det minimalistiske design.
Du kunne måske lave et mail link på "Websupport" siden, så det ikke er nødvendigt at skifte til "Kontakt" siden for at stille et spørgsmål, så er der heller ikke tvivl om hvem spørgsmålet skal stiles til. Lidt større afstand mellem de enkelte e-mail adresser vil gøre det nemmere for brugerne at læse dem.
Avatar billede double-g Juniormester
15. april 2004 - 21:17 #5
Dine links virker overhovedet ikke i Mozilla

Det virker ikke særligt kompetent