Avatar billede michael2690 Nybegynder
15. april 2004 - 14:41 Der er 1 kommentar

Gps til Bærbar

Jeg har en GPS-Antenne der ender i et BNC-stik og vil gerne have den forbundet til min Bærbar Pc. Altså står og mangler et adapter-stik- BNC/??? evt. COM-Port, USB... You Name it...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
15. april 2004 - 15:43 #1
Din GPS antenne indeholder nok ikke noget elektronik. Det er altså en dum antenne. Derfor skal du bruge en GPS, som du kan slutte din antenne til. Jeg har ikke kendskab til nogen GPS mus, man kan dette med, men jeg kan undersøge det hvis du kan oplyse producent og model på Antennen.