Avatar billede misterbee Nybegynder
15. april 2004 - 14:13 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Synkronisere Offentlige Mapper fra Outlook

Vi har nogle kontaktpersoner liggende i offentlige mapper på exchange. Er der nogen måde at overføre disse kontaktpersoner til sin Ipaq? Jeg ønsker ikke at have mulighed for at synkronisere tilbage fra Ipaqen, så det handler ikke om tilladelser, men om at få ActiveSync til at kigge i public folders.

I øjeblikket bruger jeg den manuelle løsning, at kopiere hele den offentlige mappe over til mine egne kontaktpersoner, men det er ikke optimalt.

Jeg kender godt Pocket Contact Synchroniser fra Microsoft, men her skal man også manuelt trykke på en knap for at få opdateret en kopi af den offentlige mappe i sin egen private folder - og så virker den ikke med Outlook 2003...
Avatar billede jpvj Nybegynder
15. april 2004 - 14:20 #1
Der eksisterer svjv kun 3. parts løsninger.

Her er en god oversigt:

http://www.pocketpcmag.com/Mar02/sync_enterprise.asp
Avatar billede jpvj Nybegynder
15. april 2004 - 14:21 #2
Og også her:

http://www.slipstick.com/outlook/sync.htm

Se under "Synchronize mailbox and Public Folders"
Avatar billede gchris5 Praktikant
15. april 2004 - 14:22 #3
Har du været alle "opdateringer" igennem inde på http://www.microsoft.com/windowsmobile/products/pocketpc/default.mspx ?
Avatar billede misterbee Nybegynder
20. april 2004 - 14:52 #4
gchris5: Jeg har kørt alle opdateringerne tidligere, de ændrer ikke på adgangen til public folders.

jpvj: Jeg har prøvet Pocket Lookout, den virker ikke, den giver ikke adgang til public folders, og giver også en fejl ved installationen, i hvert fald i mit miljø (XP og Outlook 2003). Jeg kan ikke se en oplagt vinder blandt de øvrige 3.parts programmer, bortset fra et til 50 dollars pr. licens, mindste køb er 10 licenser.
Avatar billede gchris5 Praktikant
24. april 2004 - 09:14 #5
Hvordan med Activesync? Er den sat til at synkroniserer med "Denne pc" eller med "Exchange server og denne pc"?
Avatar billede misterbee Nybegynder
24. april 2004 - 13:25 #6
Den er sat til "denne pc". Hvis man vælger "exchange server" skal man have en udvidelse på sin exchange server, jeg kan ikke lige huske hvad den hedder...
Avatar billede gchris5 Praktikant
24. april 2004 - 18:44 #7
tænker lige videre - har været uden PDA i 14 dage og jeg får først en igen i den kommende uge
Avatar billede kov Nybegynder
16. december 2004 - 18:25 #8
Jeg har samme problem ud over at jeg ønsker at synkronisere vores kalender.. Er der opnået en løsning ??