Avatar billede magnus_dreyer Nybegynder
15. april 2004 - 11:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Win2000 SP4 problem

Hejsa, håber der er nogen der kan hjælpe da jeg finder det meget svært at navigere MS's supportsider!!
Har lige installeret SP4 fra windows update, hvorefter computeren genstarter, begynder at loade og genstarter herefter igen.
Denne løkke bliver den i!
Har prøvet at boote i safe mode med samme resultat.
Avatar billede dinkie Nybegynder
15. april 2004 - 11:32 #1
Du er i noget af en knibe. Det er ikke noget man sådan lige kommer ud af hvis der er noget der er fucket under install af en SP.

Hvis der ikke er nogen der kan komme med bedre forslag (jeg tvivler) så boot på din windows 2000 CD. Vælg repair og sig at den skal overskrive alle filer der ikke er samme version. Så bliver du nakket tilbage til den sp som er på din cd (sandsynligvis 0).

Herefter opdaterer du til SP4 igen og ja håber på at det virker i denne omgang.

Noget du kan gøre med din CD er at DL netværksinstall af SP4 og så slipstreame den ind på din boot cd - så kommer SP4 filerne med, med det samme.

*** DU KAN KOMME UD FOR AT DER ER APPS DER OPFØRER SIG MÆRKELIGT BAGEFTER ****
Avatar billede dinkie Nybegynder
15. april 2004 - 11:33 #2
Sådan laver du en slipstreamet CD: http://www.wintip.dk/xp/guides/spcd/
Avatar billede cp1 Nybegynder
15. april 2004 - 13:07 #3
prøv at holde F8 ned under opstart,hvis du kommer frem til menuen så vælg "sidste goe konfig" er ikke sikkert det hjælper,men er et skud værd ;)
Avatar billede stofferbu Nybegynder
17. april 2004 - 17:12 #4
Hvis du satte et flueben i boksen for backup af tidligere SP inden du installerede SP4, så kan du faktisk afinstallere SP4.

Det gør du ved at starte op på cd-rom og vælge console. Herinden skal du finde biblioteket hvor uninstall for SP4 ligger og køre en batch fil. Jeg kan desværre ikke huske hvad den hedder, sikkert noget med uninstall.bat

Ellers er der kun repair metoden tilbage.
Avatar billede magnus_dreyer Nybegynder
22. juni 2004 - 16:23 #5
til lukning
Avatar billede cp1 Nybegynder
22. juni 2004 - 18:22 #6
venlig ment information ;)  husk at lukke spørgsmålet det gør du ved selv at lægge et svar,makere dit navn og trykke på accepter
Avatar billede magnus_dreyer Nybegynder
23. juni 2004 - 13:33 #7
thx