Avatar billede slinky21 Nybegynder
14. april 2004 - 22:34 Der er 1 kommentar

to skærme til windows

jeg har i min computer sat et agp grafikkort "ati sll in wonder readon" og et pci skærmkort "sis". Jeg kan nu bruge begge skærme under windows, men mit problem kommer når jeg vil se film på den skærm som er koblet til pci kortet. Lyden skratter, og det syntes jeg er mærkeligt da grafik og lyd ikke har noget med sig at gøre ??? hvordan kan det være?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
15. april 2004 - 23:20 #1
dit PCI kort er sandsynligvis af ældre dato og understøtter ikke directshow video. det vil sige at systemet skal arbejde en del mere for at vise hvert billede i filmen. dette gør så at der ikke er resurcer til at spille lyden også...

Enten skal du finde et nyere PCI kort, ellers er det et driverproblem...

Det ville hjælpe MEGET hvis du skrev præcist hvad for et SIS kort det var, kig på den store chip der sidder på det, og hvilket motherboard, lydkort og Windows du kørte med.

Sørg for at alle drivere til motherboard (de ligger på en CD der kom med eller kan hentes på producentens website) og lydkort er installeret...