Avatar billede car0e Nybegynder
14. april 2004 - 16:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Køb af Breadboard

Hej alle derude..

Er der nogle der ved hvor jeg købe et Breadboard? Jeg har ledt mange steder, og de steder de endelig har nogle, er der ingen billede af deres produkt. Og det det er jo lige fedt.

Hvis nogle skulle være i tvivl om hva det er eller hvad jeg leder efter, så kig her: http://www.rpelectronics.com/Data/MB-106.JPG

Det skal være en dansk forhandler, da jeg ik gider og betale en halv million i porto :)

På forhånd tak..
Mvh Jesper
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
14. april 2004 - 17:07 #1
på farnell.dk
og søg så på Breadboard så kommer der nogle forskellige

http://international1.farnell.com/DK/Welcome/welcome-frame-unregistered.jhtml
Avatar billede car0e Nybegynder
14. april 2004 - 18:41 #2
Hej doctot6000..

Jeg siger tak for et link der kan bruges. Dog vil jeg sige, at jeg havde overvejet farnell, men var i tvivl om man kunne købe privat derinde.. Men det kan man jo :)
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
15. april 2004 - 18:51 #3
det var så lidt :-)
Avatar billede lefre Nybegynder
16. april 2004 - 16:17 #4
Du kan også købe det på http://www.el-supply.dk. Søg på labboard. De tager 40 kr. i forsendelse. Jeg har selv gode erfaringer med dem. Modtog varerne dagen efter jeg havde bestilt.
Avatar billede lefre Nybegynder
16. april 2004 - 16:20 #5
De har forresten ingen billeder på siden, men deres breadboards ligner alle andre med samme antal huller. (Har selv købt et hos dem.)
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
20. april 2004 - 18:20 #6
lukker du