Avatar billede staqo Nybegynder
14. april 2004 - 10:17 Der er 3 kommentarer

Seagate Backup Exec - mangler driver til windows XP

Jeg bruger bånd QIC 80 DC2120 XL
Er der nogen der kan hjælpe mig ?
Avatar billede brummelum Nybegynder
14. april 2004 - 10:28 #1
Tror du ikke det er en driver til tapestationen du mangler - hvad hedder den ?
Avatar billede staqo Nybegynder
14. april 2004 - 10:55 #2
Jo selvfølgelig jeg har vist byttet rundt på det :-)
Conner (hedder nu Seagate) tapestreamer, har prøvet deres supportside, men de forhandler ikke længere tapestreamere. Har osse prøvet på www.driverguide.com, men finder kun driver til win95-98-NT2000
Avatar billede brummelum Nybegynder
14. april 2004 - 11:02 #3
;-)

Det er desværre ikke nok - er det en intern streamer, så må du have den ud af maskinen og aflæst model nr. Det skal bruges for at komme videre.