Avatar billede brian_l Nybegynder
09. februar 2001 - 12:04 Der er 6 kommentarer

Bestillings sytem

Forslag søges til hvordan man laver et bestillings sytem til sin hjemmeside.

Det jeg ønsker er at inden under de for skellige vare sider....skal man have mulighed for at tilføje varer til en indkøbs vogn list .....

Nogle som kan hjælpe
Avatar billede keysersoze Guru
09. februar 2001 - 12:08 #1
ved ikke om søgefunktionen virker her på siden mere - ellers kan det lade sig gøre at finde nogle ting der...

ellers kan du finde noget her:

http://www.asp101.com/
Avatar billede keysersoze Guru
27. februar 2001 - 10:50 #2
????
Avatar billede nil.dk Nybegynder
07. marts 2001 - 10:10 #3
??????
Avatar billede macbeth Nybegynder
11. april 2001 - 16:26 #4
Har lige lavet et sådan system. Hvis du vil betale kan du få det lavet nu og her.

kontakt mig på macbeth@sol.dk
Avatar billede nil.dk Nybegynder
16. april 2001 - 20:03 #5
Jeg kan også tilbyde en sådan løsning billigt hvis det er en købeløsning der eftersøges.

info@nil.dk - www.nil.dk
Avatar billede nil.dk Nybegynder
29. juni 2001 - 11:25 #6
luk ?