Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
13. april 2004 - 21:28 Der er 4 kommentarer

Programopstart i fedora

Hejsa...

jeg har fået at vide at man kan få programmer til at starte op automatisk på min fedora, ved at skrive i filen /etc/rc.local

men hvad skal jeg skrive?

programmet er en Teamspeak server som ligger her: /home/lynx/tss2/

og jeg kan starte serveren manuelt sådan her i tss2 mappen ./ tss2_startscript start

men hvosdan skal jeg skrive det ind for at den selv starter den når jeg genstarter serveren?

Lynx
Avatar billede lap Nybegynder
13. april 2004 - 22:59 #1
/home/lynx/tss2/tss2_startscript start

Alternativt linker du den rigtigt til /etc/rc3.d og /etc/rc5.d
Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
16. april 2004 - 23:49 #2
mener du jeg skal skrive det ind i det 2 andre filer også?
Avatar billede lap Nybegynder
17. april 2004 - 00:21 #3
Nej, glem det - det kan du nok ikke overskue.

Det jeg mener er, at man kunne lave det på den rigtige måde
Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
23. marts 2008 - 18:21 #4
hmm ok, skal vi afslutte :) hit med et svar, og du får point...
jeg kom ikke videre med det, men tak for indsatsen