Avatar billede Slettet bruger
13. april 2004 - 18:06 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Reparation af mp4 lyd

Jeg har lige omdøbt mine .m4a lydfiler til .mp3 for at kunne ændre id3 tags, derefter lavede jeg filerne om til .m4a igen, men nu kan ingen af filerne afspilles.
Jeg har brug for en løsning på dette problem, evt et program du ved kan løse dette problem.
Avatar billede cordex Nybegynder
13. april 2004 - 19:22 #1
Hmm! Hvilket program har du brugt til at konvetere om til m4a filer med?
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2004 - 19:48 #2
"Easy CD-DA Extractor", men filerne virkede fint da jeg først lavede dem til m4a, men efter jeg havde ændret deres extension til .mp3 og tilføjet id3tags, og derefter omdøbt dem til .m4a igen, virkede de ikke, så jeg tror da ikke det har noget med det at gøre.
Avatar billede cordex Nybegynder
13. april 2004 - 20:48 #3
HAr du Ændret efternavnet fra m4a til mp3? ved at bare skrive Eminem.10.m4a til eminem.mp3 og onvendt tilbage ?
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2004 - 21:06 #4
ja, altså... bare omdøbe efternavnet, intet andet, og derefter tilbage igen
Avatar billede cordex Nybegynder
13. april 2004 - 21:42 #5
Det er der vi har problemet
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2004 - 21:44 #6
Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde et program der evt kunne rense disse numre, så jeg ikke skal igang med at lave backup af 400 cd'er igen??
Avatar billede cordex Nybegynder
13. april 2004 - 21:51 #7
Har du msn? Hvis ja prøv at send mig en af dine sange,
Avatar billede cordex Nybegynder
13. april 2004 - 21:53 #8
eller prøv at hente det her codec http://www.poikosoft.com/download.html
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2004 - 21:57 #9
jeg kan ikke finde din amil adresse, eller noget, jeg ved heller ikke hvilket codec du snakker om fra Poikosofts hjemmeside
Avatar billede cordex Nybegynder
13. april 2004 - 21:58 #10
Kaichor@hotmail.xom
Avatar billede cordex Nybegynder
13. april 2004 - 21:59 #11
com selvfølgelig
Avatar billede muzak Nybegynder
22. april 2004 - 21:19 #12
Det er ret problematisk for du jo ændret i filen mens den havde en anden extension og når du så ændre den tilbage er den ikke længere en gyldig m4a-fil. Det er svært at hjælpe uden at have en fil. Så hvis du vil, så send mig én på muzak@sol.dk, så skal jeg tjekke det for dig
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2004 - 21:53 #13
jeg har slettet alle musiknumrene og starter nu min musiksamling forfra. Tak for hjælpen, jeg blev bare nødt til at bide i det sure æble.
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2004 - 21:53 #14
Tak for hjælpen til jer alle.