Avatar billede klausschacht Nybegynder
13. april 2004 - 16:17 Der er 3 kommentarer

Hvordan gør man Kiss DP-500 kodefri ?

Jeg er den heldige(eller uheldige) ejer af en Kiss DP-500 som skulle være kodefri(ifølge den hjemmeside hvor jeg købte den)
, men det er den ikke. Når jeg smider en region 1 film i skriver den "An error occured" og spytter filmen ud. Jeg har en kammerat der har en DP-500 hvor han kan gå ind i en menu og vælge at den skal kunne køre alle regioner jeg kan også gå ind ui denne menu men det punkt hvor man kan vælge om den skal være regions fri er der ikke. Jeg kører med sidste nye firmvare 2.8.3 og ved ellers ikke hvad der kan være ivejen. Det er lidt træls da over halvdelen af mine DVD'er er region 1.
Håber der er nogen der kan hjælpe.
På forhånd tak.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
13. april 2004 - 16:22 #1
hvis du har købt den som kodefri og den ikke er det så få den byttet, da du ved at gøre den kodefri mister garantien på den
Avatar billede rkhdk Nybegynder
13. april 2004 - 16:28 #2
Avatar billede klausschacht Nybegynder
13. april 2004 - 21:01 #3
Mucho mange gange tak det virkede sgu nice