Avatar billede radok Nybegynder
13. april 2004 - 14:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan er jeres ping på Tele2 ADSL og CyberCity ADSL

Vil gerne vide hvilken ping i får på en Engelsk server, vil gerne vide hvilken udbyder i har og om jeg skal vælge Tele2 eller CyberCity.Så vil jeg også gerne vide om de køre stabilt osv.

Jeg snakker om Counter-Strike og her er der en IP: 82.136.16.11:27030

I skal være inde på serveren så skal i gerne have:
Rate 25000, cl_cmdrate 101, cl_updaterate 101, cl_rate 25000.
Avatar billede Six Nybegynder
13. april 2004 - 14:24 #1
Har cybercity, og endnu ikke haft problemer med mine pingtider :)

CC er stabile og velfungerende. De yder også rigtig god support og kundeservice.
Avatar billede radok Nybegynder
13. april 2004 - 14:31 #2
Søger at finde ud af hvilken ping i får på den server, for jeg får ping 50-60 med min nuværende Webspeed forbindelse, så hvis Tele2 eller CC kan gøre det lige så godt er der ingen grund til at skifte nu hvor de køre kampange tilbud.
Avatar billede Six Nybegynder
13. april 2004 - 14:54 #3
Du får nok ikke en meget bedre ping end 50-60 stykker på en engelsk server, ligemeget hvilken udbyder du har :)

Men jeg har ca. samme ping til engelske servere.
Avatar billede radok Nybegynder
13. april 2004 - 17:31 #4
Ja men hvilken udbyder!
Avatar billede radok Nybegynder
11. november 2006 - 15:00 #5
har svaret