Avatar billede olej Nybegynder
13. april 2004 - 00:24 Der er 1 løsning

Audio gateway til ipaq 2210

Hej.

Min ipaq er monteret i bilen, og virker som gps, mp3 afspiller gennem radio..men jeg vil nu gerne have at lyden i min Nokia 6310i bliver "via bluetooth" overført til ipaq 2210. Begge enheder er "parret" men jeg tror jeg mangler en profil audio gateway til min 2210.. Nogen der kan hjælpe med dette...
Avatar billede pocketfreak.dk Nybegynder
13. april 2004 - 09:23 #1
Der er som udgangspunkt ikke en audio-profil på din Ipaq 2210. Du kan slå det til ved at bruge f.eks. http://discussion.brighthand.com/showthread.php?s=&threadid=102846&highlight=2210+bluetooth+headset eller http://discussion.brighthand.com/showthread.php?s=&threadid=85322&highlight=2210+bluetooth+headset.

Husk på at når du fumler med registreringsdatabasen så risikerer du at skulle lave en hard-reset.

En anden ting er at audio-gatewayen mener jeg kun understøtter headsets, jeg er derfor meget usikker på om du kan bruge din Pocket PC som modtager af lyd fra din telefon i det hele taget.