Avatar billede ravencmp Novice
09. februar 2001 - 02:01 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Ud med alt den overflødige Junk på Computeren, kom og hjælp til!

Jeg står netop og er ved at programmere et Dos-baseret oprydningsprogram (pga effektivitet skal dette køres under DOS, da Windows \"låser\" en del filer og mapper)

Jeg MEGET åben for forslag til hvad som kan inkluderes i mit oprydningsprogram:

alle midlertidige filer eller på anden måde overflødige filer kan/skal inkluderes i filen, de som vil hjælpe til i dette spørgsmål får naturligvis (hvis de giver mig deres emailadresser) en kopi af de forsk. versioner af programmet så de kan teste det og give kommentarer eller forslag til dette!

Husk i øvrigt ved indsendelser af forslag at tilføje flg. :

1. Styresystem
2. Filnavn
3. Hvorfor er filen overflødig
4. Hvad er filens funktion
5. Din emailadresse
Avatar billede ravencmp Novice
09. februar 2001 - 02:02 #1
Du er meget om dig idag parazite :-) Det er dejligt at se, en ekspert som er SÅ aktiv!

well! Jeg mente osse kun at det var indholdet af mapperne jeg slettede, men IE beholdt stadig tingene på oversigten.

Iøvrigt er jeg MEGET åben for forslag til hvad som kan inkluderes i mit oprydningsprogram:
Se http://www.eksperten.dk/spm/48840
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. februar 2001 - 02:10 #2
Damn han snakker jo med sig selv??? Det går jo helt galt... *GGG*

/Nikolaj
Avatar billede parazite Nybegynder
09. februar 2001 - 02:27 #3
Slet endelig c:\\windows\\temp, samt alle filer, der slutter på .tmp. De er totalt nytteløse. Det samme er alle de filer, som ScanDisk opretter hvis den finder fejl. Væk med dem også.
Alt hvad jeg lige kunne komme på i denne omgang.
Avatar billede ravencmp Novice
09. februar 2001 - 02:49 #4
Jeg har fundet ud af at ikke alle .tmp filer er smartte at slette da en del spil fx også bruger denne endelse til savegames så sletningen af disse skal nok foregå lidt kontrolleret fx kun i roden og i de forsk. windows-mapper eller hvad?? Jeg mener også at erindre at Win2k smider nogle absolut IKKE sletbare .tmp filer i roden men er ikek så sikekr på dette.
Avatar billede ravencmp Novice
09. februar 2001 - 02:51 #5
Anyway som tidligere sagt parazite
så ER du meget om dig, endda selvom jeg fik postet en kommentar det forkerte sted så var du på pletten med det samme :-) og du har endda nogle ret så brugbare kommentarer/svar kan jeg se når jeg følger din færden rundt om på Eksperten.dk
Avatar billede parazite Nybegynder
09. februar 2001 - 02:56 #6
Var ikke lige opmærksom på det med savegames. Mht. Win2K, så kan jeg nok svare dig om et par måneder, når jeg har fået installeret det. :o)
Men husk i hvert fald at komme af med Temp-mappen. Tjekkede min lige før jeg formaterede, og vupti - 150 mb.

Takker da for alle de venlige ord. Er MEGET tilhænger af steder som eksperten, både pga. konceptet, men også den generelt meget venlige tone der er brugerne imellem.

Følger min færden? *Bliver paranoid* *Gg*
Avatar billede ravencmp Novice
09. februar 2001 - 03:03 #7
Hvis du godt kan lide sites i denne kategori så kig evt. på http://www.askme.com/BusinessSplash.asp
http://www.askmer.dk
de har da en del crap men også en del guf!

anyway der er en lille email på vej til dig Parazite! Vil du yderligere have jeg sender sidste nye udkast til mit oprydningsprogram til dig? Er der andre som er interesseret?
Avatar billede parazite Nybegynder
09. februar 2001 - 03:09 #8
Vil da meget gerne kigge nærmere på dit program! Du kender adressen. :o)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
09. februar 2001 - 08:20 #9
jeg vil da gerne kigge med også :)
Jeg kører både WinME og Win 2K
Email: kir@mail.tele.dk
Avatar billede ravencmp Novice
09. februar 2001 - 11:26 #10
Der er afsendt email til kimrosgaard og parazite, anyone else ???
Avatar billede dreadworg Nybegynder
09. februar 2001 - 11:36 #11
jow.. :)

ww@tfz.net
Avatar billede ravencmp Novice
09. februar 2001 - 12:01 #12
jamen så er der også een på vej til dig dreadworg
Avatar billede ravencmp Novice
09. februar 2001 - 12:02 #13
Elers andre som vil hjælpe med at teste programmet og evt. hjælpe med at gøre det bedre ved forslag og testing ?
Avatar billede ravencmp Novice
01. marts 2001 - 18:27 #14
Jeg har lavet en Beta-version af programmet og et par udvidelser til dette, hvis nogen er interesse´ret så drop mig mig lige en email
NB! Kun seriøse folk som VIRKELIG har tænkt sig at give feedback på programmet har interesse, og hvis jeg får tilpas meget BRUGBAR feedback vil de som har givet mig den som de eneste få gratis registration af den fulde kommercielle version med livstidsopdateringer gratis!
Avatar billede parazite Nybegynder
02. marts 2001 - 00:54 #15
Er det stadig den der DOS-version, eller er der kommet et interface på?
Avatar billede ravencmp Novice
02. marts 2001 - 06:47 #16
Det er stadigvæk et DOS-interface, da jeg endnu ikek er ret god til at bruge Visual C++ jeg har iukek rigtigt kunnet finde nogen tutorials der kunne hjælpe mig.
Det har også noget at gøre med at dette program skal kunen køres uafhængigt af Windows da den når den køres i en REN dos-prompt (ikke bare windows\' dos-prompt) så sletter den ting som Windows ellers synes den skal beskytte), men er du intereseret ? du har jo prøvet den gamle vers. hvad syntes du om den ?
Avatar billede ravencmp Novice
07. marts 2001 - 23:34 #17
well jeg kan regne ud at der ingen intersse er for mit programmering, jeg må finde andre græsganeg hvis jeg vil have hjælp :-(
Avatar billede ravencmp Novice
07. marts 2001 - 23:34 #18
jeg trækker mine point tilbage, da der ingen er som kan/vil hjælpe