Avatar billede alivedk Nybegynder
12. april 2004 - 14:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

popup blocker

Jeg leder efter en popup blocker, der ligesom google/msn blocker alle popups, undtagen hvis en key er tastet ned.

Jeg kunne selvfølgelig dowload googles el. msn's ,.. men de er fyldt med alt muligt andet skrammel ..

Hvad skal jeg have fat i ?
Avatar billede roadrunner38 Nybegynder
12. april 2004 - 14:35 #1
hvad med ems free surfer http://www.kolumbus.fi/eero.muhonen/FS/Download.htm
den er fin
Avatar billede doggy82 Praktikant
12. april 2004 - 14:42 #2
"skrammel" siger du?!
Snup du Google Toolbar - den er super fed.
Den har ikke noget skrammel som feks MSN har.
Avatar billede arlet Juniormester
12. april 2004 - 14:47 #3
Bayden, som er enkel og Dansk finder du her: http://www.arlet.dk/index.htm?/popupstopper.htm
Avatar billede klojs Nybegynder
12. april 2004 - 15:50 #4
http://www.panicware.com/process_download.html?prdid=PSCOMPANION denne har jeg lige taget ned, og den er rigtig effektiv. Hvis du vælger at have værktøjslinien frmme, så stopper den popups, men du kan også vælge at slå linien fra.

Værktøjslinien er næsten ikke til at se og lægger sig ude til højre for adresselinien.

Prøv !
Avatar billede andos Nybegynder
12. april 2004 - 17:06 #5
Du kunne overveje at bruge Mozilla Firefox.
Jeg finder den meget bedre end IE på en del punkter. Den blocker simpelthen ALLE popups medmindre du har klikket på et eller andet. Så ingen skiddeirriterende popups/popunders med mindre du selv ønsker det.
Avatar billede alivedk Nybegynder
12. april 2004 - 17:14 #6
har hentet googles!