Avatar billede avendelbo Nybegynder
11. april 2004 - 17:42 Der er 5 kommentarer

I/O enhedsfejl

Hjælp

Jeg har lige købt en ny computer, hvor jeg selv har installeret WinXP, hvilket også virker fint, men når jeg prøver at installere spil som f.eks. Battlefield melder den fejlen:

An installation support file could not be installed.

Anmodningen kunne ikke udføres, da der opstod en I/O enhedsfejl.

Hvad er problemet?

Jeg har prøvet at ændre mit cd-rom drev til Slave fra Master, men det vil den slet ikke med til!

Hilsen Avendelbo
Avatar billede fromsej Praktikant
11. april 2004 - 17:47 #1
Tjek i enhedshåndtering om der er nogle gule udråbstegn.
Har du installeret alle drivere fra den medfølgende CD?
Avatar billede avendelbo Nybegynder
11. april 2004 - 17:53 #2
Alt skulle være ok installeret og ingen gule udråbstegn efter noget som helst...

I enhedshåndtering under DVD/CD-rom drev viser den bare mit cd-rom/dvd/brænder drev som er installeret med navnet LITE ON LTR 48125S

Det eneste jeg har fået med til computeren er en AMD-SiS Series cd-rom, kan det være noget fra den jeg skal installere? Men computeren melder samme fejl med denne cd-rom når den prøver at køre autorun.exe fra den!
Avatar billede fromsej Praktikant
11. april 2004 - 17:57 #3
Det kunne tyde på at IDE kablet til CDrom drevet ikke sidder ordentligt.
Men hvis du ikke selv har bygget den, så ned med den til forhandleren, det SKAL virke.
Avatar billede avendelbo Nybegynder
11. april 2004 - 18:03 #4
Ok, jeg må ned til forhandleren!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
13. april 2004 - 00:15 #5
Prøv at installere ALLE drivere der fulgte med til MB og grafikkort osv.
ellers er man ikke sikker på at noget virker... hent evt. opdateringer fra nettet