Avatar billede resbo Nybegynder
11. april 2004 - 11:12 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

MSN uden at installere?!

MSN har udgivet en nyere version end den jeg har installeret og jeg kan derfor ikke logge på. Jeg sidder på en maskine på arbejde, så jeg har brug for program filerne uden at skulle installere programmet.. findes de nogen steder?! ... jeg har til version 6.0, men mangler 6.1 for at kunne logge på.
Avatar billede arlet Juniormester
11. april 2004 - 11:14 #1
Avatar billede arlet Juniormester
11. april 2004 - 11:16 #2
eller bare: http://www.msn.dk/messenger/

Tryk >hent< og tryk >gem<
Avatar billede resbo Nybegynder
11. april 2004 - 11:17 #3
da jeg ikke har rettighederne på computeren til at installere ting, må det som sagt ikke være installations filen.
Avatar billede knighten Nybegynder
11. april 2004 - 12:56 #4
Du kan bruge windows messenger indtil du får fat i en der har rettigheder til at installere den nye version af MSN.
Jeg tror ikke det virker bare at kopiere en mappe fra en maskine til en anden.
Avatar billede far_mand Nybegynder
11. april 2004 - 12:58 #5
Bed pc adminstrateren om at installere MSN messenger 6.1 på din PC :)
Avatar billede resbo Nybegynder
11. april 2004 - 13:13 #6
jeg ved det kan lade sig gører, for vi havde filerne til 6.0 ... admin gider ikke installere det på 300 forskellige maskiner hehe ... jeg er ikke den eneste med problemet :P

måske skulle man sætte point til et svar som jeg kan bruge lidt op?! ... er den sværer end først antaget? :)
Avatar billede arlet Juniormester
11. april 2004 - 13:16 #7
Point betyder ikke noget om det er 10 eller 200.

vi prøver at hjælper uanset hvad..

Der kommer ikke en med et svar pga du sætter pointene op..
Avatar billede knighten Nybegynder
11. april 2004 - 13:19 #8
Hvad er det for filer du skal bruge? Tror du det virker hvis du lægger mappen 'MSN Messenger' fra en hvilken som helst maskine på din?

Det er ikke point der giver løsninger. ;)
Avatar billede resbo Nybegynder
11. april 2004 - 13:28 #9
nej nej.. men et svar til et svært spørgsmål gir selvfølgelig flere point :) .. synes jeg.. (dessuden skal jeg jo også lige lærer det her :)

Knighten - det ku da egentlig godt være at det var løsningen. Så skal man bare lige finde filerne.
Avatar billede arlet Juniormester
11. april 2004 - 13:30 #10
send en mail til arlet @ arlet . dk

Så sender jeg de filer, der ligger i mappen, så prøver vi.
Avatar billede knighten Nybegynder
11. april 2004 - 13:30 #11
http://www.knighten.dk/exp
Her ligger den mappe jeg har i C:\programmer
Avatar billede resbo Nybegynder
11. april 2004 - 13:36 #12
i er fucking geniale!! ... takker for super hurtig hjælp.

nu vil jeg så gerne uddele resten af mine point til arlet og knighten?!...
Avatar billede knighten Nybegynder
11. april 2004 - 13:41 #13
Lyder som om det virkede. :)
Du har givet alle 150 point til far mand. Hvis du vil give flere point må du oprette et spørgsmål og referere til det her spørgsmål.
Avatar billede arlet Juniormester
11. april 2004 - 13:43 #14
Men der er kun 50 point tilbage, da man max må give 200 point pr spørgsmål
Avatar billede far_mand Nybegynder
11. april 2004 - 16:30 #15
"Gider han ikke" er det ikke hans arbejde, at installer software og såen.. :) Sådan en doven skiderrik, eller hva ;)