Avatar billede mimse Nybegynder
11. april 2004 - 01:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

overførelse af programmer

Hejsa!!

Ved ikke om det er den rigtig gruppe jeg er i, men jeg har lige købt ny computer. Nu er problemmet at den gamle er der nogle programmer, som jeg gerne vil have på den nye. Så er mit spørgsmål om der er nogle som ved om, man kan overføre programmer fra en computer til en anden, hvis ja hvordan gør man så??

Håber der er nogle som kan hjælpe mig.
Avatar billede krohn Praktikant
11. april 2004 - 07:26 #1
Er ikke sikker menmener jeg har set noget fra Norton der kunne, jeg mener det hedder Autoinstaller eller PCinstaller
Avatar billede magictouch Nybegynder
11. april 2004 - 07:41 #2
Hvis det er xp, booter du op på cd, der er en mulighed for det, du skal dog lige have et kabel;)
Avatar billede mimse Nybegynder
12. april 2004 - 16:56 #3
Magictouch>> Jeg har xp, men ingen brænder i den gamle computer. Kan man så godt gøre som du siger eller hvad?? Har faktisk ikke en disse forstand på det.
Avatar billede magictouch Nybegynder
12. april 2004 - 17:05 #4
Det skal man kunne,hvis du booter på xp cd er der bl.a en mulighed-overføre filer og indstillinger,den trykker du på, så kommer der en guide, som du bare følger;)
Avatar billede krohn Praktikant
12. april 2004 - 21:15 #5
Det kan være du kan bruge dette her, kender den ikke selv, men kig http://www.funduc.com/index.html
Avatar billede mimse Nybegynder
12. april 2004 - 22:15 #6
Ok!! Må prøve mig frem.
Tak for hjælpen.