Avatar billede xagaronz Nybegynder
10. april 2004 - 10:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Webcam på hjemmesiden

Hej.. Jeg har brug for et webcam på min hjemmesiden.. Er der nogen som kan hjælpe mig.. Venlig Hilsen Kasper...!
Avatar billede el_morten Nybegynder
10. april 2004 - 11:52 #1
Hej Kasper.
Du kan bruge WebcamXP, hvilket jeg også bruger. Du kan hente programmet her: http://www.webcamxp.com/download.html
Avatar billede el_morten Nybegynder
10. april 2004 - 11:54 #2
Du skal downloade webcamXP Multi-Version
Avatar billede el_morten Nybegynder
10. april 2004 - 12:21 #3
Når du har installeret skal du åbne programmet. Husk at vælge "trial", hvis du vil gøre brug af den 21 dages prøveperiode.
Inden du åbner programmet skal du have dit webcam tilsluttet.
Når du har webcamXP åben, skal du så vælge dit webcam som source. Det gør du således:
I menuen, Source1 -> connect -> directx videosources -> (dit webcam)

Når du har gjort det, skulle du gerne kunne se et preview af billedet fra dit webcam i Zone selctor.

skriv når du er nået her til...
Avatar billede xagaronz Nybegynder
10. april 2004 - 12:30 #4
Jeg er nået hertil nu.. Har du ikk msn så kan vi snakke derover?!
Avatar billede el_morten Nybegynder
10. april 2004 - 12:35 #5
Jo, el_morten@hotmail.com
Avatar billede el_morten Nybegynder
10. april 2004 - 15:42 #6
svar :D