Avatar billede skejby Nybegynder
10. april 2004 - 08:03 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Brugerkonti forsvandt

jeg har oprettet en begrænset konti på min pc, og da jeg tænte min puter igen, var det kun den begrænset brugerkonti man kunne logge på.
min egen konti er væk og alt der var i/på den ser også ud til at være væk... tror det er fordi at mapperne var private...
kan man redde det  og få opretter en konti som adm. uden at skal til at re-installer.......

har p.t. ingen adm på puteren......

håber at der er nogen der kan hjælpe
Avatar billede magictouch Nybegynder
10. april 2004 - 08:05 #1
Prøv i kontrolpanel-brugerkonti
Avatar billede skejby Nybegynder
10. april 2004 - 08:12 #2
dur ikke
Avatar billede magictouch Nybegynder
10. april 2004 - 08:17 #3
Så skriv i-CMD: control userpasswords2 der kan du tilføje ny konto
Avatar billede skejby Nybegynder
10. april 2004 - 08:19 #4
hvad mener du og hvor skal jeg skrive i-cmd????
Avatar billede magictouch Nybegynder
10. april 2004 - 08:24 #5
Start-kør, skriv: cmd og derinde skriver du ovennævnte, hvis du sætter flueben kan du tilføje ny konto.

Hvis du ikke kan redde det med en systemgendannelse?
Avatar billede skejby Nybegynder
10. april 2004 - 08:28 #6
skriver at kan ikke genkendes som en exter bacth fil
`??????????????????????????????????????????????????
Avatar billede magictouch Nybegynder
10. april 2004 - 08:40 #7
Ok;) Der skal være mellemrum imellem control og userpasswords2
Når du har skrevet-cmd trykker du så på OK?
Avatar billede skejby Nybegynder
10. april 2004 - 08:49 #8
oki så langt så godt. derinde kan jeg se de forskellige brugere men når jeg går ind i konrolpaneler-brugerkonti kan jeg kun se en.....hvorfor og hvor´dan får jeg de andre tilbage igen???
Avatar billede magictouch Nybegynder
10. april 2004 - 09:01 #9
Får du ikke en skærm, hvor der står opret ny konto?
Hvis du vil have de gamle tilbage, vil jeg foreslå systemgendannelsen, og så tage det derfra;)
Avatar billede superanden Nybegynder
10. april 2004 - 09:33 #10
Lige en reminder ..

En konto
flere konti
Avatar billede double-g Juniormester
10. april 2004 - 12:16 #11
har du prøvet at taste ctrl+alt+delete 2 gange når du står på logon skærmen, og derefter manuelt skrive password og brugernavn på administratorkontoen ?
Avatar billede skejby Nybegynder
16. april 2004 - 19:43 #12
virker ikke måtte geninstaller hele svineriet