Avatar billede pys Nybegynder
09. april 2004 - 19:07 Der er 5 kommentarer

fejl ved installation af msn messenger

Når jeg installer messenger får jeg en meddelse om, at der er ugyldigt tegn i mappestien My pictures, som jeg ikke kan finde på harddisken. Hvis jeg klikker ok så kommer den med en fejlkode som hedder 1603. Kan I/du hjælpe ?
Avatar billede peter009 Nybegynder
09. april 2004 - 19:12 #1
opret mappen så
Avatar billede thedeathart Nybegynder
09. april 2004 - 19:14 #2
det ugyldige tegn er " " altså mellemrum...
windows er noget lort... Men prøv at geninstallere det, Og husk at downloade den danske version, det er lidt nemmere..
Avatar billede thedeathart Nybegynder
09. april 2004 - 19:21 #3
og btw. "My pictures" skal typisk ligge i din dokument mappe...
Men messenger burde ikke spørge om dette..
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. april 2004 - 19:36 #4
Start - kør - skriv chkdsk /r /f - Nu får du sikkert denne besked:
Filsystemtypen er NTFS (eller Fat32 red.).
Det aktuelle drev kan ikke låses.

Chkdsk kan ikke køres, fordi diskenheden er i brug af en
anden proces. Skal denne diskenhed kontrolleres næste gang
systemet genstartes? (J/N) - her trykker du J og genstarter - nu vil windows rette fejl i mapper m.m. og så burde du kunne installere Messenger.
Avatar billede pys Nybegynder
09. april 2004 - 20:36 #5
Det hjalp desværre ikke, har du et andet forslag?