Avatar billede minymoo Nybegynder
09. april 2004 - 18:46 Der er 7 kommentarer

varible ip adresser

Hvis jeg har 2 computere er det så godt med 2 varible ip adresser?
Avatar billede peter009 Nybegynder
09. april 2004 - 19:08 #1
Jep det er det
Avatar billede and_ Nybegynder
09. april 2004 - 19:50 #2
det er jo afhængig af hvad du skal bruge det til...  beskriv lidt mere om dit netværk....

peter009 > måske skulle du høre lidt mere om netværket inden du siger fedt nok osv....
manden kunne jo køre servere på den linie... så er der selvfølgelig dynaminsk dns services der kan klare dette, men der er også ulemper...

Fortæl lidt mere og vi skal sige om det er godt for dig...
Avatar billede minymoo Nybegynder
09. april 2004 - 20:09 #3
Jeg har 2 computere med ganske normalt netwærk via en router med et kabel fra den ene computer til routeren og fra den anden computer til routeren, og det virker, men vi skal bestille adsl, og de spørg om man vil have 2 varible ip-adresser.. og jeg er ikke en mand, men en dreng på 12 ;)
Avatar billede and_ Nybegynder
09. april 2004 - 20:14 #4
hehehhehhe man er vel altid mand på et eller andet punkt :D

til dit forbrug vil en variabel ip-adresse være helt fint fint..
Nu kender jeg ikke dine interesser, men hvis du er ligesom der er bidt af en gal programmør, ville jeg nok investere i 1 stk. fast ip til 10 kr/mdr som du kan opsætte servere på uden at skulle tænke på at opsætte en en forbindelse til en dynamisk server som du skal besøge x antal gang i ugen for at sikre at serverne kan tilgås....

håber det er svar nok. ellers så sig til, så skal jeg komme med en mere udførlig forklaring på dine specifikke spørgsmål...
Avatar billede and_ Nybegynder
26. april 2004 - 14:53 #5
lukketid?
Avatar billede and_ Nybegynder
19. maj 2004 - 15:20 #6
lukketid igen?!!!
Avatar billede and_ Nybegynder
19. januar 2005 - 11:04 #7
så må det da være lukketid...! Næste step: Anmeldelse!