Avatar billede denligestilledemand Nybegynder
08. februar 2001 - 16:58 Der er 33 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fanden kommer jeg ud?

Hej! Er der nogen der kan fortælle mig hvordan fanden jeg kommer ud af Tony Hawk\'s Pro Skater 2!
Jeg kan fandme ikke finde ud af det!
Avatar billede aneez Nybegynder
08. februar 2001 - 17:00 #1
ctrl+alt+del virker hver gang :))
Avatar billede htx98i17 Professor
08. februar 2001 - 17:01 #2
eller reset!!!
Avatar billede cautoo Nybegynder
08. februar 2001 - 17:01 #3
Det mest almindelige afslut kommandoer i programmer og spil:

ALT+F4

ESC

CTRL+X

Ctrl+q
Avatar billede autoexe.bat Nybegynder
08. februar 2001 - 17:02 #4
Ja ctrl+alt+delete er en god ide men du kan prøve: ESC eller alt+tab eller alt+F4
Avatar billede aneez Nybegynder
08. februar 2001 - 17:02 #5
det her lugter langt væk af fusk
Avatar billede htx98i17 Professor
08. februar 2001 - 17:02 #6
ctrl+w lukker også vinduer i vindøws
Avatar billede autoexe.bat Nybegynder
08. februar 2001 - 17:03 #7
ja du har sku ret aneez totalt dumt spørgsmål til så mange point!!!!!
Avatar billede spectual Nybegynder
08. februar 2001 - 17:04 #8
øh autoexe.bat :)

Det staves altså autoexec.bat ;)
Avatar billede htx98i17 Professor
08. februar 2001 - 17:04 #9
jaja, men vent nu lidt, pas på ikke at dømme på forhånd :o))
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. februar 2001 - 17:04 #10
aneez<--> Tænkte det samme. Men valgte at vente og se hvem der svarede.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
08. februar 2001 - 17:04 #11
Link: http://guides.ign.com/guides/11132/walkthrough8.html

To get to the secret room use the ramps right of the spiral ramp to launch to the deck above and then go left through the glass into the room.
Exit out the grated door on the left and you\'ll be at the top of the spiral. To get the bonus you must begin your grind from the top of the spiral.

/per
Avatar billede autoexe.bat Nybegynder
08. februar 2001 - 17:05 #12
ja han har brugt alle sine point på et spørgsmål som er 5 point vær
Avatar billede vandhunden Nybegynder
08. februar 2001 - 17:06 #13
Der er en knap hvor der står \"EXIT\" ude i hovedmenuen (den med det store hjul). \"EXIT\"-knappen er i nederste venstre hjørne af skærmen.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
08. februar 2001 - 17:07 #14
På linksiden er det et kort, som du kan klikke på med musen, så du se det i stort. Under punkt 8 i teksten er der en beskrivelse af udgangen.

/per

Avatar billede hoejrup Nybegynder
08. februar 2001 - 17:14 #15
Vandhunden og denligestilledemand er den samme person, for denligestilledemand har nemlig 0 point om kort tid.

/per
Avatar billede vandhunden Nybegynder
08. februar 2001 - 17:18 #16
hoejrup > drag nu ikke forhastede konklusioner. Jeg er ikke den samme som ham, og jeg snyder ikke. Jeg håber at han kan bruge mit svar, men jeg må sige at det lugter lidt af snyd. Jeg vilo i hvertfald ikke tage imod 675 point for det svar!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
08. februar 2001 - 17:20 #17
Det lyder meget mærkeligt at en person vil give 675 point for det spørgsmål. Når han bare kan slå det op i manualen.

/per
Avatar billede htx98i17 Professor
08. februar 2001 - 17:21 #18
han har nok ikke nogen manual :o)))
Avatar billede vandhunden Nybegynder
08. februar 2001 - 17:23 #19
Ja, det er da klart. Og jeg regner skam heller ikke med at han accepterer mit svar (ellers er han ond). Men hvorfor var det at det lige skulle gå ud over mig i stedet for de andre som ahvde svaret? Nå, men jeg tror nu nok at snyderen skal dukke op.
Avatar billede htx98i17 Professor
08. februar 2001 - 17:24 #20
HAHA, han tør ikke nu :o)
Avatar billede aneez Nybegynder
08. februar 2001 - 17:26 #21
hehe så bliver der bare et spørgsmål på 675 point stående uacsepteret til evigtid :))
Avatar billede snowball Novice
08. februar 2001 - 17:31 #22
vandhunden: Hvis du alligevel ikke vil ha\' point\'ene, hvorfor svarer du så ? ;)

Snowball
Avatar billede vandhunden Nybegynder
08. februar 2001 - 20:47 #23
Jeg overvejede ikke i farten om det kunne være snyd, men opfattede det som et spørgsmål, for jeg læste ikke alle indlæggende. Og det var jeg vistnok ikke den eneste der gjorde.

BTW, jeg har altså også en gang ofret mange point for et spm. som jeg troede var svært, men jeg kan godt se nu, ved nærmere studier at det her ligner snyd, og jeg håber virkelig ikke at han accepterer mit svar.

Men i kan jo godt se at ligemeget hvem\'s svar han accepterer (hvis han accepterer) så vil det få denne person til at ligne en snyder.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
08. februar 2001 - 22:46 #24
Derfor er det bedst at han nedlægger spørgsmålet!
Avatar billede ricky Nybegynder
08. februar 2001 - 23:49 #25
jeg vil også svare på det her åndsvage spm.
Avatar billede hojben Novice
09. februar 2001 - 10:43 #26
Hvorfor er det lige at I svarer og bliver ved med at svare istedet for at kommentere?????
Avatar billede htx98i17 Professor
09. februar 2001 - 10:46 #27
I ?

kan du sige hoejrup og vandhunden ?

Kan det egentlig ikke også være ligegyldigt ?
:o))
Avatar billede hojben Novice
09. februar 2001 - 10:59 #28
Tjoo men når man svarer på et sp. med så stor pointsum kan man blive mistænkt for alt muligt *GG*
Avatar billede htx98i17 Professor
09. februar 2001 - 11:01 #29
jaja, meeen,
men \"kender\" hinanden herinde, hvis man er en ivrig bruger...

:o)
Avatar billede vandhunden Nybegynder
09. februar 2001 - 14:05 #30
hojben > Ja, det kan jeg forstå på det, det skulle jeg aldrig have gjort, men det ville jeg nok heller ikke ahve gjort hvis jeg havde gidet at læse indlæggene og kigget på pointene.
Avatar billede denligestilledemand Nybegynder
27. februar 2001 - 21:36 #31
HAHAHAHAHA! I troede alle sammen at jeg var en tumpe... Men nu fandt jeg sgu selv ud af THPS 2, så nu slipper jeg for at give jer hunde 675 point!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
27. februar 2001 - 22:31 #32
denligestilledemand> Nemlig, og så slipper vi for fremtiden at besvarer dine spørgsmål.
Avatar billede teknik Juniormester
06. marts 2001 - 22:35 #33
>>denligestilledemand

-hvis du ikke vil uddele points for svarene på dit spm., kunne du så ikke - i det mindste - lave et svar selv, og tage Points hjem igen..
Så spm. bliver fjernet fra listen over \"åbne spm.\"
Avatar billede denligestilledemand Nybegynder
07. marts 2001 - 21:53 #34
Yup!