Avatar billede zer Nybegynder
08. april 2004 - 00:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

router driver :D

hey jeg har kigget overalt på nettet efter et Prgram til at sætte min cisco 1401 router op.. programmet hedder configmaker... ville høre om der r nogen er ve hvor jeg kan hente dette prog? Håber i kan hjælpe :P

Mvh Ronnny
Avatar billede snowball Novice
08. april 2004 - 00:26 #1
http://ftp.cisco.com/pub/netmgmt/configmaker/cmaker2.6.006.exe

Hvis du bliver bedt om brugernavn og adgangskode, så indtaster du bare anonymous som brugernavn og mail@mail.com som adgangskode.
Avatar billede zer Nybegynder
08. april 2004 - 00:40 #2
ehm... 1400 series er ik supported af den version.. er skal bruges en ældre
Avatar billede snowball Novice
08. april 2004 - 12:12 #3
Det var måske nok en information der var værd at vide fra starten af ;)