Avatar billede theworld Nybegynder
07. april 2004 - 22:18 Der er 8 kommentarer

Mit PHP virker ikke på IIS6.0 i windows2003server

Hej eksperter...

Jeg har installer en Windows2003server og mit php virker ikke. Den skriver bare siden blev ikke fundet. i kan selv se. http:\\80.62.49.142 Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.. Jeg har hente den version af apache med Mysql. og php. jeg bruger Mysql og PHP jeg gidder bare ikke at side og sætte PHP og mysql op for sig selv. Håber i kan hjælpe mig. (-:
Avatar billede chodeof72 Nybegynder
07. april 2004 - 22:20 #1
Avatar billede snowball Novice
07. april 2004 - 22:28 #2
Avatar billede theworld Nybegynder
07. april 2004 - 23:12 #3
Jeg har  læs det igemmen og fået det til at vise min default.ph med prøv lige at se med ffejl der kommer hvbis i klikker på feks. opret bruger..
Avatar billede theworld Nybegynder
07. april 2004 - 23:12 #4
http:\\80.62.49.142
Avatar billede th1 Nybegynder
08. april 2004 - 05:27 #5
Hej hvis du følger den guide som snowball viser så skal du bare passe en ting når du har kigget guiden i gennem.. Ind i Internet Infomation Service Manager -
+ din server - +web site hørje klik på din web site og vælg Probertis Homedirectory fanen så i

execute permissions:
skal der være Scripts and executabels

m.v.h. to
Avatar billede theworld Nybegynder
08. april 2004 - 08:16 #6
nej virkerv ikke
Avatar billede theworld Nybegynder
08. april 2004 - 08:21 #7
Er der noget med Windows2003server siden det er så svart at sætte det op? med windows2000server installer med bare det ofg så virker det
Avatar billede snowball Novice
08. april 2004 - 12:15 #8
Det er sværre at sætte op i Win2003 fordi sikkerheden generelt er blevet bedre. Før var der jo åben for alt - det er der ikke længere, så nu skal man selv åbne for det.

Man kan jo evt. håbe på at php.net får lavet en installer som kan gøre det hele selv ligesom det er tilfældet med tidligere versioner af IIS.