Avatar billede bentc Nybegynder
07. april 2004 - 22:17 Der er 1 kommentar

TOPCOM PCMCIA Skyr@cer PRO PC Card 3054

Hej

Jeg har lige investeret i en TOPCOM PCMCIA Skyr@cer PRO PC Card 3054, samt en access point Topcom pro WBR 654.

Mit problem er at min Fujitsu-Simens Amillo A bruger alt CPU kraften, når PCMCIA kortet bliver monteret.
Jeg har en mistanke om at det enten er en hardware fejl, eller en konflikt i hardwaren. Jeg bygger min teori på at min notebook maskine er meget langsom under boot før XP-Home startes, når kortet er monteret.
Jeg kan godt få forbindelse til routeren, fra min notebook. Iflg. netværks egenskaberne, så er den forbundet med 108 mbit (Super G), men hvad er der ved det, når maskinen bruger alt CPU kraften, på et eller andet, som jeg ikke ved hvad er.
Er der nogen som har oplevet det samme og måske kender en løsning?

mvh
Bent Christensen
Avatar billede johnelimar Nybegynder
27. juli 2005 - 21:44 #1
Hej Bent

Jeg havde nøjagtig det samme problem, nu har jeg ændret min sidefil til 256mb, og sat den bærbare op til:
bedste ydelse for programmer i både prosessorplanlægning og i hukommelsesforbrug, under Indstilling for ydeevne/visuelle effekter.

johnelimar