Avatar billede hede98 Nybegynder
07. april 2004 - 21:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dårlig lyd på mit TV

Hej

Jeg er begyndt at se lidt på www.myhtpc.net og det virker også fint, jeg kan sagtens se og høre mine DVDrips på mit tv i fin kvalitet. Men når jeg afspiller MP3 filer ud af mine højtaler i TVet, så sker der ting og sager. Man kan næsten ikke høre selve teksten i sangen samt bassen er meget dårlig. Nogen der har haft samme problem!!
Avatar billede cordex Nybegynder
13. april 2004 - 19:14 #1
Tror du ikk Du har kommet til at skrue helt vildt op for Bassen?`
Hvorfor kobler du ikk lyden ind over anlægget istedet (Herre god Lyd)
Avatar billede hede98 Nybegynder
13. april 2004 - 20:47 #2
har selv fundet løsningen, bare dårlig mp3 fil...