Avatar billede klinge Nybegynder
07. april 2004 - 20:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Alienware kabinetter

er der nogen der ved om det er muligt at købe alienware kabinetter i danmark. ??

Jeg tænker på bare selve kabinettet, der skal ikke være mobo og alt det andet :D ??
Avatar billede dj__christian Nybegynder
07. april 2004 - 20:19 #1
Man kan slet ikke købe Alienware kabinettet løse
Avatar billede klinge Nybegynder
07. april 2004 - 20:23 #2
er du sikker ?
Avatar billede dj__christian Nybegynder
07. april 2004 - 20:23 #3
jep.. har søgt på diveres forum's.. og alle stadig siger de at man ikke kan købe dem løse..
Avatar billede klinge Nybegynder
07. april 2004 - 20:25 #4
arh det var da trist..!!

Jeg syns nemlig de er så overfede..
Avatar billede dj__christian Nybegynder
07. april 2004 - 20:27 #5
tja.. så må du jo købe en hel computer jo..! :D i et alienware kabinet
Avatar billede klinge Nybegynder
07. april 2004 - 20:29 #6
tjaah.. det kan man jo blive nød til hvis det er så..

men anyways så tak for hjælpen.. smid lige et svar hvis du vil ha de points :D
Avatar billede dj__christian Nybegynder
07. april 2004 - 20:31 #7
10 fire.!:D du kan jo bare søge inde på google som jeg gjorde, bare på danske sider, så skal der nok komme nogen forum's omkring dit kabinet. ;)