Avatar billede schnell Nybegynder
07. april 2004 - 12:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Startdiskette uden diskettedrev

Kan man oprette en start-CD.
Min computer er født uden diskettedrev. Jeg kører med windows pro.
Avatar billede hcma Novice
07. april 2004 - 12:17 #1
du booter bare direkte op på din WindowsXP-cd og behøver altså ingen startdisketter.
Du kan se her hvordan du installerer, reparerer o.s.v.
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#installering_repair
07. april 2004 - 12:42 #2
Avatar billede yaris Praktikant
07. april 2004 - 13:05 #3
Jo det kan du godt uden at skulle bruge diskettedrev hvis du har brænder og bruger neroburning (har lige prøvet og det virker fint) du downloader bare en start disk fra www.bootdisk.com og henter winimage på adressen www.winimage.com og pakker disken ud til en mappe og så starter du nero burning og vælger cdrom Boot og vælger imagefil og vælger genmse og finder den mappe hvor den udpakkede start dik likker og vælger den eneste fil du kan se i mappen og vælger brænd uden at tilføje filer i filbrowseren og så virker det men hvis du smider din mail adr så skal jg sende dig den start disk som jeg hentede og pakkede ud
Avatar billede schnell Nybegynder
07. april 2004 - 14:13 #4
Hej yt
Jeg prøver lige hvad du har foreslået. Ellers sender jeg lige en mail.
Avatar billede schnell Nybegynder
07. april 2004 - 14:22 #5
Nå, længe leve dovenskaben. Det er sgu' nemmere hvis du sender den.
Svar lige så du kan få point.
kes@post8.tele.dk
Avatar billede yaris Praktikant
07. april 2004 - 23:04 #6
Det var godt at det kom til at virke