Avatar billede sunesune Nybegynder
07. april 2004 - 11:09 Der er 1 kommentar

NLB og Terminal servere

Jeg har 2 stk Windows 2003 Enterprise Terminal servere og et stk. Windows 2003 std. server.
Std serveren vil jeg gerne have til at køre Session Directory hvilket heller ikke er noget problem.
Problemet ligger i at jeg skal have sat network load balancing op på de 2 terminal servere og når jeg tilføjer en af terminal serverne fra network load balancing manageren, kan man ikke få kontakt til den fra nogen andre maskiner heller ikke den std server som jeg kører NLB manageren fra, og i status vinduet i NLB manageren siger den "NLB not bound", men der er sat NLB op på terminal serveren og det ser for mig ud som om at indstillingerne er rigtige...HVAD FOREGÅR DER!???!?!?!?
Avatar billede foxhound Nybegynder
22. april 2004 - 09:32 #1
Hejsa!

Jeg har også bøvlet meget med NLB, men jeg fandt denne site som laver en ret god gennemgang af opsætning af NLB. Håber du kan bruge det!
http://www.west-wind.com/presentations/loadbalancing/NetworkLoadBalancingWindows2003.asp