Avatar billede sydpost Nybegynder
06. april 2004 - 13:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Program/database til cd-samlingen

Hejsa,

Håber jeg har ramt den rigtige kategori - ellers må I meget gerne sende mig videre :-)

Jeg er på jagt efter et lille program/database, hvor man skal kunne indtaste sin cd-samling. Jeg ønsker at indtaste

- Kunstner
- Titel
- Numrene på hver enkelt CD

Jeg ønsker at kunne søge på alle kategorierne (ikke nødvendigvis samtidig). Fx vil en søgning på et nummer give en oversigt over de CD'ere, hvor nummeret findes.

Programmet må meget gerne være gratis :-) - men det er dog ikke et krav.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede themaster Nybegynder
06. april 2004 - 14:05 #1
må det være i et web-interface, eller skal det være et program??
Avatar billede sydpost Nybegynder
06. april 2004 - 15:03 #2
Det skal helst være et program - tror jeg :-) Hvad mener du med web-interface?
Avatar billede themaster Nybegynder
06. april 2004 - 15:22 #3
at det kommer op som en hjemmeside
Avatar billede sydpost Nybegynder
06. april 2004 - 15:43 #4
Tjaa, hvis bare det hele kører lokalt på maskinen kan det vel så godt køre som web-interface. Du mener vel så noget med, at brugerinterfacet er en web-side, mens oplysningerne gemmes i en database (Access, MySQL eller lignende)?
Hvis bare "kravspecifikationen" er overholdt, skulle det være OK.
Avatar billede themaster Nybegynder
07. april 2004 - 19:32 #5
ok....det ser jeg lige på efter arbejde i dag
Avatar billede sydpost Nybegynder
28. juli 2005 - 14:01 #6
Et år uden svar er vist lig med lukketid :-)