Avatar billede rzj Nybegynder
06. april 2004 - 12:31 Der er 4 kommentarer

TYPO3 expert søges

Hej Eksperter
Jeg er igang med at sætte mig ind i TYPO3 og nået et stykke vej (mener jeg ihvertfald selv).
Jeg arbejder som freelancer i et kontorfællesskab på Østerbrogade (ved Trianglen) i København.

Jeg søger en TYPO3 expert som kan "undervise" mig i de sidste finurligheder samtidigt med at jeg ser mulighed for at fortsætte samarbejdet ift. kommende kunder.

Hvis du mener at du er godt inde i TYPO3 og især Modern Template Building med Template Autoparser o.lign. så må du meget gerne
ringe til mig snarest muligt.

Email: rasmus@baseweb.dk
Telefon: 22 64 16 21
Med venlig hilsen
Rasmus Jørgensen
Avatar billede dennismp Nybegynder
06. april 2004 - 12:38 #1
Hvorfor prøver du ikke at kontakte Kasper (programmøren bag typo3) - han har garanteret styr åp det og jeg mener at kunne huske at han bor i sted i københavn.
Avatar billede Chewie Novice
06. april 2004 - 13:17 #2
Til dette møde den 17. vil du helt sikkert kunne finde nogle eksperter i typo3
Hej "TYPO3"-er

Kim Nielsen har taget det fantastiske initiativ at arrangere en TYPO3-legestue lørdag den 17. april fra. ca. 12.00 (på Amager).
Tilmelding på: http://www.t3ug.dk/cph/
(invitation gengivet nedenfor)

Da jeg ved at ikke alle er på Mail-listen så får i lige denne mail - så ingen går glip af muligheden:-)

UG mødet et par dage før (15. april) har stadig ikke fået sat et emne på - når der er kommet nogle tilbagemeldinger omkring den 17., må vi lige via.
maillisten tage stilling til om vi skal aflyse 15. april - eller holde fast i den.

************************
Fra: Kim Nielsen
E-mail: noize@anarkim.com
************************
Der har et stykke tid været snak i krogene om at afholde en "lejestue" en lørdag i København - og nu sker det!
Tag den bærbare under armen og kom ud og leg!
Sune fra TypoConsult har venligst tilbudt at stille lokalerne til rådighed.
Datoen er 17. april 2004 fra ca. 12:00 til ?

Ideen i at dukke op er at få hjælp og tricks, snakke om løst og fast, hygge og arbejde.

Folk skal selv medbringe nødvendig proviant som Cola, slik, frokost m.v. - men der vil være kaffe på kontoret.
Der bliver opstillet en Switch - så folk skal have kabel med til at forbinde sig til denne - hvis de skal på internettet eller komminikere med andre på nettet.
Der er en 2Mbit forbindelse til nettet - så folk der plejer at arbejde over internettet bør kunne komme til dette uden de store problemer.

En del kender efterhånden adressen - men for folk der aldrig har været der - så er det nemmeste at give følgende adresse:

dk-marketing / TypoConsult
Ved Amagerbanen 39, 1. - udvendig trappe (ind af porten og straks til
venstre)
2300 København S
------------------------------
Avatar billede Chewie Novice
06. april 2004 - 13:18 #3
ellers kig efter nogle navne her http://www.t3ug.dk de fleste er meget dygtige
Avatar billede rzj Nybegynder
06. april 2004 - 13:29 #4
tak for de gode råd.
Jeg har desværre bare ikke tid til at vente til den 15. ;-)

Jeg vil kigge videre på 3ug.dk...
/Rasmus