Avatar billede jameslast Nybegynder
06. april 2004 - 12:04 Der er 7 kommentarer

Hvor må man uploade egne Mp3 på webhotel?

Nogen der kender et webhotel, hvor det er tilladt at uploade egne mp3'er?

Har lavet en side om mit band, men må åbenbart ikke uploade mp3erne på siden... Har pt. B-one...

Håber i kan hjælpe!

Mvh

Aldiman
Avatar billede weaponx Nybegynder
06. april 2004 - 12:09 #1
Jeg har lige kigget på B-one´s side og de skriver ikke noget med begrænsninger af hvilke filer man må uploade. I og med det ikke står i deres betingelser så må du godt lægge mp3 filer op. Hvis du har problemer med dem ville jeg skrive en mail til dem og udbede en forklaring. Og hvis du ikke er tilfreds med deres svar så vidersend det til forbrugerstyrelsen.
Avatar billede weaponx Nybegynder
06. april 2004 - 12:11 #2
Jeg bruger mest www.cliche.dk og der har jeg ikke haft problemer med at lægge mp3 filer op.

www.alldomain.dk bruger jeg også og har lagt nogle mp3 filer op der uden problemer
Avatar billede jameslast Nybegynder
06. april 2004 - 12:16 #3
B-one skriver og bruger dette som grund:
6. Brug
Det er ikke tilladt at have større mængder fil arkiver liggende til fri
download eller visning uden forudgående aftale med B- one ApS.
Hensigten er ikke at fungere som en ekstern harddisk for lagring af
data filer som zip, MP3, jpg, etc., men som fremvisnings- /
salgsplads for virksomheder og private...

De lukkede min side indtil jeg så til sidst måtte fjerne sangene.

Cliche har jeg skrevet en mail til og de tillader heller ikke upload af mp3...

Tjekker lige alldomain...
Avatar billede pureshit Nybegynder
06. april 2004 - 12:25 #4
Du kan alternativt oprette dig og dit band på www.mymusic.dk - Derinde er det gratis, og du kan have en bandprofil, billeder og selvfølgelig musikken + meget mere. Dette funker optimalt, men hvis du direkte søgte et web hotel, hvor du kan lave din egen hjemmeside med sangene på, så er det jo ik lige det her du skal bruge :)
Avatar billede jameslast Nybegynder
06. april 2004 - 12:29 #5
Er medlem på my music =) Det kunne bare være ekstra cool at have en sange på sin bandside også... Så ville det virke mere overskueligt... Har allerede hjemmesiden uploadet www.aldiman.dk men lydsektionen er lukket... Pga de idioter inden fra B-one... De har regler om at nogen må gerne ha mp3er, andre må ikke... Jeg tilhører åbenbart efter deres mening, den sidst nævnte!
Avatar billede pureshit Nybegynder
06. april 2004 - 12:36 #6
He he okay, ville også bare lige blande mig :) Så kan jeg desværre ikke komme med mere "hjælp"! :D

I'M OUTTA HERE!
//pureshit
Avatar billede ssp37 Nybegynder
10. august 2004 - 08:24 #7
Jeg bruger webhosting.dk, og de blander sig ikke rigtigt i hvad der ligger, medmindre du overskrider trafikforbrug, men det er vist tvivlsomt med egne MP3 :-)